Vulpen [verwijderd] Het zit 'm in de nuances ๐ En een VVD'er als Honkeytonk valt dan toch op (grapje hoor ๐).
Hopsatee Vulpen haha ik was tot afgelopen jaar ook een echt vvd er. Maar dit forum maakt me steeds linkser ๐
Ansji Hopsatee Oei, dus we zijn besmettelijk!! Ik zeg: site in lockdown, digitale sneltesten regelen en als de sodemieter een avdk vaccin brouwen!
[verwijderd] Hopsatee Maar dit forum maakt me steeds linkser Als dit forum binnenkort overspoelt door mijn familieleden weten jullie waar het door komt! plaatst link in groepsapp ๐
Manque [verwijderd] Tja, of het snijdt gewoon hout, dat 'linkse' gedachtengoed ๐ Ik vind het overigens best wel meevallen met dat linkse. Behoorlijk centristisch hier, vanuit mijn perspectief.
Sevenof9 Manque Dankje! Ik blijf toch een Nijmeegse hรจ๐ ik ben best rechts vergeleken met de antifa krakers die ik daar tegenkwam.
Hooyo-shimbir Vulpen bij elke vraag bedenk ik mij vanaf verschillende landen/continenten/leiderschappen wat mijn mening is en het gemiddelde daarvan is mโn keus. Nouja mijn hersenen werken wel vaker raar ๐
[verwijderd] June Ja sommige kon ik gewoon niet beantwoorden omdat het vaak helemaal niet zo zwart-wit is .. imo lig ๐