[verwijderd] [verwijderd] dat weet ik wel zeker. Misschien dat de enkeling die hier totaal anders denkt dit niet deelt. Wat ik me wel kan voorstellen. Ik ga de test vanavond doen. Ongetwijfeld dat ik in dezelfde hoek zit als iedereen hier, haha.
Hooyo-shimbir Vulpen Volgens mij komt dat omdat we 'm vanuit Nederlands perspectief maken. Ik heb de test vanuit een wereldse gedachte gemaakt en niet vanuit een nl gedachte π
Vulpen Hooyo-shimbir Ik denk dat dat niet kan? Hoe bedoel je dat precies? π€ @Manque Deze afbeelding vond ik wel interessant, helemaal onderaan het artikel: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/van-de-kiezer-mag-het-beleid-linkser-en-iets-minder-conservatiefb6de0a4c/ Zo ongeveer alle Nederlandse partijen zijn links progressief, zeggen ze.
Manque Vulpen Ja, ik denk dat je zeker in gedachten moet houden dat het een Amerikaanse test is. Daar komen de meeste Nederlanders 'links' uit.
[verwijderd] Manque Maar dan is het misschien niet handig om deze test als uitgangspunt te nemen voor je stemkeuze hier in Nederland.
Vulpen [verwijderd] Het zit 'm in de nuances π En een VVD'er als Honkeytonk valt dan toch op (grapje hoor π).
Hooyo-shimbir Vulpen bij elke vraag bedenk ik mij vanaf verschillende landen/continenten/leiderschappen wat mijn mening is en het gemiddelde daarvan is mβn keus. Nouja mijn hersenen werken wel vaker raar π
[verwijderd] Honkeytonk Ahh, dus jij moet extra hard mee doen met discussies hier, om ons massaal te confronteren met ideeΓ«n buiten onze bubbel! ππ
Hopsatee Vulpen haha ik was tot afgelopen jaar ook een echt vvd er. Maar dit forum maakt me steeds linkser π
Ansji Hopsatee Oei, dus we zijn besmettelijk!! Ik zeg: site in lockdown, digitale sneltesten regelen en als de sodemieter een avdk vaccin brouwen!
[verwijderd] Hopsatee Maar dit forum maakt me steeds linkser Als dit forum binnenkort overspoelt door mijn familieleden weten jullie waar het door komt! plaatst link in groepsapp π
Manque [verwijderd] Tja, of het snijdt gewoon hout, dat 'linkse' gedachtengoed π Ik vind het overigens best wel meevallen met dat linkse. Behoorlijk centristisch hier, vanuit mijn perspectief.
Sevenof9 Manque Dankje! Ik blijf toch een Nijmeegse hΓ¨π ik ben best rechts vergeleken met de antifa krakers die ik daar tegenkwam.