Sevenof9 Vulpen veel mensen hebben Partij voor de Duurzaamheid voorgesteld, dat werd veel over gesproken de vorige verkiezingen. Afkorting kan dan ook hetzelfde blijven, maar de partij wil de naam niet veranderen.
Tantetil aardbeitjes ik ook. Maar nu henkie er niet meer zit, wil ik niet hoor ๐ Ik ga even een andere wijzer doen.
Marshmallow [verwijderd] haha geweldig, ik kom uit op 50+ is dat nou alleen maar zo omdat ik dacht ach laat ik eens luisteren naar de ouderen?
[verwijderd] Marshmallow M kreeg die ook. Die wilde ze niet, want ze is pas 12 en nog lang geen 50+ dus toen deed ze hem opnieuw. Weer 50+ ๐
Sevenof9 Pimpelmeesje ik snap ook weer wel dat ze het zo laten. Ze werken wereldwijd samen met veel dierenpartijen en hebben ook veel stemmers en leden die juist voor de dieren op hun stemmen en nu al vinden dat ze teveel met mensen dingen bezig zijn. Dus naamsverandering betekent waarschijnlijk ook minder stemmen.
Sevenof9 Pimpelmeesje PvdD&D ik denk dat ze dan sowieso D&D fans binnenhalen. aardbeitjes goh we zijn het een keer eens op politiek gebied ๐ ik denk ook dat dat hierbij blijft maar toch.
June aardbeitjes Ik ben ook niet voor referenda. Toch stem ik normaal gesproken d66. Ik vraag me af wat onze basisbeurs heeft gekost. Ov + uitwonende studiefinanciering. Ik denk dat dat vrij gelijk is. Ik denk trouwens dat dit idee sneuvelt.
Hopsatee aardbeitjes Ja daar ben ik het dus niet mee eens en vind ik niks. Maar ja, kan het niet overal mee eens zijn hรจ haha
Femkes aardbeitjes ik vond de uitwerking beter dan de manier waarop het in het nieuws kwam. Maar op zich ben ik ook geen fan. Maar er is geen enkele partij waar ik het volledig mee eens ben, verder dan 70-75% kom ik niet en om nu zelf een partij te starten is ook weer zoiets.
Louelle81 aardbeitjes Ik zou het niet kunnen. Die kerel haalt echt het bloed onder je nagels vandaan. En toch zoveel stemmers. Onbegrijpelijk.
[verwijderd] Louelle81 Een groot deel van de pvv stemmers is niet het type mens dat de de hele avond naar een verkiezingsdebat gaat kijken. ๐