Marshmallow Ze hebben elke week een bijeenkomst. Dan komen dit soort onderwerpen ook aan bod.
Maar heel eerlijk is m'n minset op 1 of andere manier vanzelf mee veranderd. Het fijne van WW is, dat er restricties worden opgelegd. Je mag in principe alles eten, maar wel binnen je punten. En ja, ongezonde lekkere dingen kosten veel punten, en daardoor ga je toch andere keuzes maken, bijv geen hele zak chips maar een handje. Of je kiest ervoor 1 dag te zondigen en de rest vd dagen ga je punten sparen. Maar er is bijvoorbeeld ook een beloningssysteem voor het bewegen en eten van groenten geloof ik.
Je kunt echt veel kanten op en dat vind ik fijn. Je doelen zouden ook realistisch moeten zijn.
Ik merk bijvoorbeeld bij mezelf dat ik voorheen altijd een strenge doel had. Bijvoorbeeld ik.moest 2 kilo per week zijn afgevallen. Dit brengt heel veel druk met zich mee. Dit heb ik nu helemaal los gelaten. Ik hou me aan de punten, eet wat ik wil en van langzaam maar zeker af. Dit worden mijn nieuwe eetgewoonten. Uitgebalanceerd en zonder overeating.