Pietje1987 Vanavond nog even gaan ‘hardlopen’. Ik ging een stuk langzamer, maar daardoor kon ik het wel veel beter volhouden 💪🏻💪🏻 En het maffe is: ik heb alweer zin in de volgende workout/rondje rennen🙂 nooit gedacht dat ik dat zou durven typen (laat staan zeggen!)
Louelle81 Goed bezig dames! Hier drama....meer kan ik er niet van maken. Maar dit weekend eindelijk skeelers en hoop zo echt meer te gaan bewegen.
Pietje1987 Louelle81 leuk!! Welke heb je gekocht? Ik ben nog steeds aan het kijken. Ik twijfel nu ook of ik er nog wat anders bij moet gaan pakken of het bij krachttraining en lopen moet houden 🤷🏻♀️ Skeeleren lijkt mij wel leuk....
Louelle81 Pietje1987 Mijn broertje had nog skeelers liggen🤗🤗. Dus ik weet nog niet welke. Zal het zeggen wanneer ik ze binnen heb.
Mamabeertje Vanmorgen op de weegschaal gestaan: -0,8 kilo 🥳 En eindelijk onder de 75kg! Nu nog zo houden
Pietje1987 Mamabeertje hoppaaaa! Dat is lekker! Ik had gisteravond echt geen zin in een workout. Ik ga dan ook zometeen even hardlopen🙂 daar heb ik wel zin in 🙂 Ben benieuwd hoe het gaat.
Sweetl Schop omhoog! Hier weer eindelijk opnieuw begonnen qua sporten thuis. Dat was al 1,5 week prut 😅
Bloem Louelle81 Ohhhh, ik ook. En zeker ook de 100000000000ste poging. 😩 Vandaag begonnen en het moet echt. Nog nooit zo zwaar geweest en met zo’n slechte conditie😡
Miek89 Louelle81 ik ook 🙄 Ik heb besloten om toch door te gaan met mijn medicijnen. Het doet namelijk wel wat het moet doen. Alleen kijken nu dus hoe ik moet afvallen in combinatie met deze medicijnen.
Bloem Louelle81 Ik heb het vandaag goed gedaan met eten en een stuk gewandeld. Als ik dat nu zo blijf doen dan komt het wel goed.
Mamabeertje Ik heb dus weer een dag waarop ik weinig kan. Gisterochtend was zoon aan het hoesten en moest thuisblijven, dus weinig mogelijkheden om een rondje te doen. Vandaag dacht ik dat hij wel weer naar school kon, begint hij vanmorgen te spugen. Dus weer een dag thuis en weinig beweging.
Bloem Mamabeertje Herkenbaar maar dan door het thuiswerken. Ik probeer thuis extra stappen te zetten. De trap een paar keer extra op en neer. Huishoudelijke klusjes. En zo.
Dahlia Hier 4.5 kilo eraf. Zie het helaas nog niet. Meestal gaat m'n dubbele kin dan weg maar denk dat ik nu ben afgevallen bij m'n dikke teen. Straks rondje wandelen met de jongens, die op de fiets.