De ochtend is nog niet eens voorbij en ik word nu al gillend gek. Enorm first world problrm, dus vergeef me mijn rant. đ
Tijdens de eerste lockdown hadden we ons eigen schema en dat werkte voor ons heel erg goed. De juf stuurde na 3 weken even een mailtje of we nog leefden, en dat was het. Nu hebben ze besloten om -de horror- ook daadwerkelijk les te geven.
Ik heb vandaag mijn eigen afspraken, en met de kinderen afgesproken dat terwijl ik therapie had via videobellen, zij die tijd mochten doen wat ze zelf wilden, en dus ook even gamen. Zodra ik klaar was verder met huiswerk.
Halverwege werd F gesommeerd om een online les te volgen, maar M niet. Gevolg: F over de zeik want M mocht wel gamen en zij niet, ze weet niet hoe lang de les duurde en zij game-tijd kwijt was dus ze kon hem daarna niet meer inzetten, ik complexe berekeningen moeten maken met de screentime app en ik zit ondertussen nog met mijn hoofd in de therapiesessie.
Heel fijn dat de school geleerd heeft van de vorige keer en zowaar betrokken is, maar ik wil nu al gillen of ze ons met rust kunnen laten en ons gewoon ons eigen schema laten volgen.đŦ