Ik vind thuisonderwijzen dus ook heel leuk. Ik denk er ook al heel lang over na om me om te laten scholen. Lijkt mij zo mooi om voor de klas te staan. Misschien over 2 jaar als alle 3 de kinderen naar school gaan...
Ik heb de 2 weken na de vakantie maar vrij genomen. Zag het anders echt niet zitten.
Hier werken we ook met squla en gynzykids. Daarnaast de methode onderbouwd waar ook een app voor is. Voor nu heeft zoon 3 challenges gekregen gericht op "meten". Zoek iets in huis dat langer is dan jou en iets dat korter is. Zoek 6 voorwerpen en zet ze in de juiste volgorde van kort naar lang en zoek iets in huis waar je mee kan meten. Na de vakanties krijgen we nieuwe doelen. Dan zal er ook via Google classroom contact zijn met de juf. Ben benieuwd.
Ik heb aan mijn zoon gevraagd wat hij de komende vakantie graag wil leren. Hij wil graag leren veters strikken, mooi doel lijkt mij zo.
Verder doen we zelf wat educatieve spelletjes. Hij vindt het erg leuk als ik woorden opnoem en hij dan moet vertellen met welke letter het woord begint. Hij heeft van sinterklaas een schrijfspel gekregen waar hij graag mee oefent. Zo komen we hopelijk de tijd wel door..