Jules misschien omdat je weet hoe belangrijk school is in normale situaties, omdat kennis macht is. ๐ En omdat je wilt dat je kinderen een eerlijke kans krijgen later?
Weet je wat nu op dit moment het โmooieโ is ( nou ja dieptriest dus, iedereen snapt denk ik wel wat ik bedoel) bijna elk kind loopt nu een achterstand op, iedereen heeft straks weer โgelijkeโ kansen als de scholen weer gaan draaien zoals in 2019. Iedereen moet straks een tandje bij zetten. Met jouw kinderen gaat het goed komen, je bent namelijk een geweldige mama! Ze maakt niet voor niks zoโn stennis met jou.๐๐
En heel eerlijk? Als N nu in groep 3 had gezeten had ik waarschijnlijk het zelfde gehad als waar jij nu in zit. Een juf is een juf en een moeder is een moeder. Dat hoort gewoon gescheiden te zijn als je in de basis geen thuis onderwijs geeft. En nog iets. ๐คช Mijn moeder moest mij vroeger elke dag bijles geven door mijn hersenbeschadiging en epilepsie. Het is haar grootste fout geweest. ( zegt ze zelf) Je krijgt gewoon hele rare verhoudingen. En natuurlijk is dat hele COVID gebeuren een nood situatie, maar echt als het niet gaat, gaat het niet.