[verwijderd] Ja geen frisdrank is sowieso goed. Dat drink ik al sinds mijn 21e vrijwel niet. Ik eet sowieso vrijwel (of zo goed als, in veel voedingsstoffen zit het natuurlijk gewoon) geen (fabrieks)suikers. Wel fruit en ik bak zelf ook. Af en toe in de zomer een ijsje of dessert bij uiteten. Als ik dat wel doe enorme hoofdpijn en opgeblazen gevoel.
Koffie ben ik een keer 3 maanden, een keer een maand mee gestopt en nu voor de detox weer maar ik drink maar 1-2 kopjes per dag en ik vind het te lekker en fijn om ze voor altijd op te geven. Ik vind de hele tijd thee me echt flauw maken. Dus al die keren weer begonnen.
Haha iedereen denkt hier dat ik zoveel wijn drink maar dat is eigenlijk niet zo. Ik drink bijv alleen in het weekend wijn als ik met vriendinnen ben of uiteten ga. Ik denk dat ik niet eens in een normale maand aan 6 glazen kom in een maand. Maar ik heb ook een horeca achtergond en ik vind wijn dus echt een toevoeging bij lekker uiteten enzo. Kan daar echt van genieten. Vind ik ook leuk om over te leren en te lezen. Dus ook dat komt altijd weer terug..
Goed bezig hoor, en dan na die 100 dagen kijken of je het wel of niet weer wil! Go Go!