Marshmallow Honkeytonk ben benieuwd of ik nog eerder aan de beurt ben. Krijg nog steeds elk jaar een oproep voor een griepprik, die ik overigens nooit neem. Deze prik wel trouwens!
Liekje81 Marshmallow dit is het schema! https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5206667/vaccinatieplan-wanneer-wie-medisch-indicatie-60-plus-jongeren
Softbasegaming Honkeytonk ruilen? Ik krijg vandaag uitnodiging Maarja zolang de smurf nog in m'n buik zit haal ik m natuurlijk nog niet.
Softbasegaming June nee niet overnemen alleen ruilen 😂. Ik wil m zelf ook 😆. Voordeel is nu wel dat ik kan kijken wat het vaccin op collega's doet 😆
[verwijderd] Hopsatee Wij zijn aan het proberen en dan raden ze het ook af. Alleen vind het best wel privé om op het werk te vertellen dat ook hem daarom nog niet haal😬.
Pimpelmeesje [verwijderd] je kan zeggen dat er een medische reden is waarom het jou afgeraden is, dan hoeven ze geen details te weten toch
Softbasegaming [verwijderd] ik heb zojuist mijn uitnodiging binnen gehad en dat staat dat als je zwanger wilt worden je gewoon het vaccin kan nemen 🤔.
Pimpelmeesje Ik vraag mij wel af wat het beleid wordt na het vaccineren bij zorgmedewerkers; je kan dan nog wel ziek worden, dus gaan ze nog wel testen & quarantaine als ze verkouden od worden?
Sneeuwvlok Ik vraag me af wanneer je al Corona gehad hebt of de vaccinatie dan nog zin heeft. En of je dan niet meer last van bijwerkingen kan krijgen.
Miek89 Sneeuwvlok ja dat vraag ik me ook af. Ik ben geneigd om te zeggen dat het dan niet hoeft. Je weet van beide niet hoe lang je antistoffen hebt.
Femkes Sneeuwvlok bij ons op het werk vragen ze mensen die al covid hebben gehad om niet bij de eerste ronde te laten vaccineren. Wel op later moment als er meer zijn, maar nog niet bij de hele beperkte eerste batch.
[verwijderd] Softbasegaming Er staat wel een uitroepteken bij, misschien omdat er nog niet voldoende bekend is wat het met de vruchtbaarheid doet?
Liekje81 Gisteren was er een interview met een microbioloog die het wel adviseerde, omdat je corona nog een keer kan krijgen. Maar ja, dat weet je met vaccin idd ook niet.
Bubblicious Vanmiddag bericht gekregen van mijn werkgever. Waarschijnlijk kom ik deze maand aan de beurt voor de vaccinatie. Laat hem maar komen!👍