Softbasegaming [verwijderd] ik heb zojuist mijn uitnodiging binnen gehad en dat staat dat als je zwanger wilt worden je gewoon het vaccin kan nemen 🤔.
[verwijderd] Softbasegaming Er staat wel een uitroepteken bij, misschien omdat er nog niet voldoende bekend is wat het met de vruchtbaarheid doet?
Liekje81 Marshmallow dit is het schema! https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5206667/vaccinatieplan-wanneer-wie-medisch-indicatie-60-plus-jongeren
Miek89 Sneeuwvlok ja dat vraag ik me ook af. Ik ben geneigd om te zeggen dat het dan niet hoeft. Je weet van beide niet hoe lang je antistoffen hebt.
Femkes Sneeuwvlok bij ons op het werk vragen ze mensen die al covid hebben gehad om niet bij de eerste ronde te laten vaccineren. Wel op later moment als er meer zijn, maar nog niet bij de hele beperkte eerste batch.
Liekje81 Gisteren was er een interview met een microbioloog die het wel adviseerde, omdat je corona nog een keer kan krijgen. Maar ja, dat weet je met vaccin idd ook niet.
Bubblicious Vanmiddag bericht gekregen van mijn werkgever. Waarschijnlijk kom ik deze maand aan de beurt voor de vaccinatie. Laat hem maar komen!👍