[verwijderd] Ah jammer! Ik was het gezeur zo zat, dus dan maar dit. Dan is het eten gelijk een stuk gezelliger
Welke gerechten zijn bij jou thuis een succes?
Spaghetti
Lasagne
Pasta met tomatensaus en groente
Ovenpasta met mozzarella
Rijst, gehaktballetjes, courgette en tomatensaus
Tagliatelle met tomatensaus
Bloemkoolschotel
Goulash
Pannenkoeken
Burritos
Vooral dingen met tomatensaus dus.
Mamabeertje Bloemkoolschotel
Wat houdt deze precies in?
Vulpen
https://www.keukenliefde.nl/bloemkoolschotel-met-gehakt/
Is ook leuk voor de kinderen om mee te helpen. Schijfjes in de schaal leggen, kaas erover strooien.
Hier krijgt zoon 4 nu wat voorkeur. Maar mag echt niet klagen wat m'n kids allemaal lusten.
Wat er nu echt super goed in gaat zijn prakkies ook vooral bietjes met aardappelen en iets van vlees.
Macaroni ook gewoon met groente erin.
Gekookte wortels met aardappelkroketjes en vissticks uit de airfryer oid.
Chicken tonight hawai met extra groente.
Kip Madras met extra groente en appel.
[verwijderd]
Mie met garnaaltjes en zoetzure saus.
Pasta met tonijn.
Zelfgemaakte pizza.
Hachee met stoofperen en aardappeltjes, nasi, pasta pesto met spinazie feta kaas en tomaatjes, Afrikaanse rijst, curry met noodles, marokkaanse kip, harira, iskendir kebab, Indonesische rijsttafel, gehaktballetjes met gebakken aardappelen en broccoli, pompoen soep met kip wraps.
eigenlijk lusten mijn kinderen alles wel en ik hou enorm van koken dus een goede combo.
Hooyo-shimbir ik dacht even dat dit het topic "wat gaan jullie vanavond eten" was, en dacht... Wauw!!! Succes!!
Kleine meid doet steeds moeilijk met eten, regelmatig wil ze liever een boterham of een heel klein beetje terwijl ze altijd een grote eter is geweest en eigenlijk alles lustte.
De 3 p's zijn natuurlijk favoriet, al is kleine meid ook niet zo heel fan van patat.
Zodra het pasta oid is begint de oudste ook al gauw te mopperen. Voor het eerst weer een pan soep gemaakt voor morgen, alleen Chinese tomatensoep willen ze eten, en daar kijken ze dan wel weer erg naar uit.
Voor de moeilijkere eters; wij deden de pasta saus wel eens door de blender. Geen stukjes
Niet ideaal natuurlijk maar als ze dan wel hun groene eten..
Pimpelmeesje dat mogen ze dan niet zien of horen anders eten ze het alsnog niet.
[verwijderd]
Pimpelmeesje R. eet überhaupt geen pastasaus.
Kinderen hier zijn gek op spruitjes stampot met draadjesvlees, jus en stukje rookworst.