[verwijderd]
- Bijgewerkt
Biden voorsprong in Pennsylvania!!
Biden voorsprong in Pennsylvania!!
Dit is de meest zotte verkiezing ooit volgens mij. Ik vind het echt spannend.
Het is inderdaad spannend! En wat duurt het lang met al dat tellen. Hopelijk is er snel duidelijkheid. Hoewel ik verwacht dat Trump dat niet zomaar accepteert...
Je ziet dat vooraanstaande republikeinen kritiek hebben op Trump. Hij is volgens mij nooit een partijfavoriet geweest.
Ik vermoed dat heel veel republieken het jammer vinden dat er geen republikeinse president hebben, maar daar echt geen burgeroorlog over willen voeren.
De echte Trump aanhangers, die zijn eng. Maar dat is een veel kleinere groep.
Ik las net dat er dus een mogelijkheid in zit dat Trump het presidentschap niet gaat overgeven als Biden wint. Man man man, wat een kleuter..
[verwijderd] Ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren.
[verwijderd] ja het is echt een vreselijke man. Zo ontzettend zielig mannetje.
[verwijderd] Fox News gaat Biden ook geen President-Elect noemen als hij wint. Schijnt dat ze een heel boos telefoontje hebben gehad van Trump toen ze Arizona al aan Biden gaven voordat de stemmen binnen waren.
Rare gang van zaken daar hoor...
[verwijderd] Dat lijkt mij zo bizar. Wat gaat er dan gebeuren vraag je je af...
[verwijderd] onwijs erg eigenlijk dat het zo werkt daar.
Dat men op een gegeven moment heeft beslist dat de stem van de ene persoon meer waard is dan de andere, gebaseerd op de plek waar die persoon woont.
Wat mij ook nog steeds verwondert is dat het nog steeds zo is, in deze tijd met alle technologie en in “the greatest country in the world”, men een hele dag in de rij staat om te stemmen. Zó blij dat ik daar niet woon!
June inderdaad
begon al een tijd geleden trouwens met Cindy McCain die Joe Biden begon te steunen
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/waarom-weduwe-john-mccain-besloot-joe-biden-te-steunenb06d1b61/
Trump is echt van t potje gerukt. Maar die zonen van hem zijn ook een stelletje engerds, hoop niet dat die zich ooit beschikbaar gaan stellen als presidents kandidaat
Weet iemand waarom de meeste nieuwskanalen 264-214 weergeven maar anderen (waaronder CNN) 253-213?
Zat me vanmiddag af te vragen, hoe lang het zal duren voor Melania bij Donald weg is als ze het White House verlaten
[verwijderd] omdat 1 staat nog niet officieel “ge-called” is (weet uit m’n hoofd niet zo welke)
[verwijderd] [verwijderd]
Dat is Arizona. Maar welke staat met 1 kiesman dan naar Trump is gegaan, geen idee.
[verwijderd] Arizona zou inderdaad het verschil van 11 kunnen verklaren voor Biden, maar waar zit die 1 van Trump dan?
@June haha tegelijkertijd
[verwijderd] sommige hebben Arizona al toegewezen aan Biden, maar officieel heeft hij nog niet gewonnen
June Maine
[verwijderd] maar het minimum aantal kiesmannen is toch 3?