Koekie83 Broertjes Troy en Ares. Ben zelf groot fan van Griekse mythologie, daar ligt t niet aan... π Ares heb ik sowieso nooit zo begrepen als naam. Klank is prima, mooi zelfs, maar om je kind naar de god van de oorlog te noemen...
[verwijderd] Koekie83 Klank is prima, mooi zelfs, maar om je kind naar de god van de oorlog te noemen... Hebben wij ook gedaan (andere naam). Geen moment spijt van gehad π
[verwijderd] Zusje van Summer de Snoo heet Lovely. Leuk als forumnaam, maar in het dagelijks leven π€
Koekie83 [verwijderd] Mag ik vragen welke naam jullie gekozen hebben? En kozen jullie dan voor de klank of de betekenis? (Gewoon interesse)
Koekie83 [verwijderd] mooi! Ik had al zoβn vermoeden dat het die naam was, maar heb daarbij eigenlijk dezelfde associatie als jullie en niet met de God van oorlog. Mooie bijbetekenis ook!
Nescio [verwijderd] maar die heeft ook andere betekenissen, ik vind het een mooie naam! Ares hoor je hier vrij vaak trouwens.
Blue Gishajno. Of hoe je het ook schrijft. De G wordt overigens uitgesproken als de harde Hollandse G, klinkt toch een beetje bijzonder.