Madeliefje06 [verwijderd] Deze zag ik ook voorbij komen. Als ik dat kind was, zou ik voor roepnaam Louise gaan later 😬
Nimue [verwijderd] wat schattig! 😍 Al zou ik het zelf niet zo snel kiezen. De namen van de zussen vind ik wel erg leuk! Edit, of is Vosse een jongen? Nouja leuk voor alle geslachten 🙂
Koekie83 Broertjes Troy en Ares. Ben zelf groot fan van Griekse mythologie, daar ligt t niet aan... 😅 Ares heb ik sowieso nooit zo begrepen als naam. Klank is prima, mooi zelfs, maar om je kind naar de god van de oorlog te noemen...
[verwijderd] Koekie83 Klank is prima, mooi zelfs, maar om je kind naar de god van de oorlog te noemen... Hebben wij ook gedaan (andere naam). Geen moment spijt van gehad 😊
Koekie83 [verwijderd] Mag ik vragen welke naam jullie gekozen hebben? En kozen jullie dan voor de klank of de betekenis? (Gewoon interesse)
Koekie83 [verwijderd] mooi! Ik had al zo’n vermoeden dat het die naam was, maar heb daarbij eigenlijk dezelfde associatie als jullie en niet met de God van oorlog. Mooie bijbetekenis ook!
Nescio [verwijderd] maar die heeft ook andere betekenissen, ik vind het een mooie naam! Ares hoor je hier vrij vaak trouwens.