Soturi sleutelbloem nee het was geen typfout stond op meerdere papieren Wat ontzettend sneu dan! Zij (mag dan hopen dat het tenminste nog een zij is) zal dan ook altijd haar naam moeten spellen en waarschijnlijk 100000x uit moeten leggen dat er geen typfout is gemaakt, dat ze echt geen Marieke/Maaike heet enz. Echt, wauw.
[verwijderd] Robijn Ik ken een meisje die Flo heet. ook niet mijn smaak, maar uit jouw bericht begrijp ik dat het om een jongen gaat?? Dat vind ik helemÑÑl vreselijk.
Jootje Robijn och jee, Flo voor een jongen is vreemd, maar Baas en Bond...hoe verzinnen ze het. Ik ken een meisje dat Bink heet.
Angel1980 Rommert voor een jongen (heb altijd de associatie met het woord 'rompertje'). Collega had uiteindelijk ook spijt en ze hebben na een aantal(!) jaar besloten om zijn tweede naam te gebruiken. Maar ook namen als zusje, mensje en bloem (sorry Angela).
JaGeThGeEd Bij Rommert moet ik denken aan 1 van mijn buren met de naam Gommert. ook zo'n vreselijke naam.
Lisa280887 Heel eerlijk? Ik snap niet dat ouders hun kinderen bv Dennis en Denise noemen. Of Micheal en Michelle. Sorry als iemand zich aangesproken voeltπ maar ik snap het gewoon nietπ
Soturi Lisa280887 Ik snap het ook niet hoor! Zo kende ik ook een meisje met twee broers. Nigel, Nigelo en zij heette dan Naigeline. Maar zij zijn ook Antilliaans. Geen idee of het daarmee te maken kan hebben. Maar vond het erg bijzonder.
Toch6 Lisa280887 Heel eerlijk? Ik snap niet dat ouders hun kinderen bv Dennis en Denise noemen. Of Micheal en Michelle. Sorry als iemand zich aangesproken voeltπ maar ik snap het gewoon nietπ Wij hadden dat als grapje bij de 2e π naam zoon + le = meisjesnaam. Maar toch een andere naam gekozen haha. Al hebben ze nu nog 4 (van de 5 en 6) letters hetzelfde π€£ wel andere volgorde