Ik zag pas de naam Maieke....Konden de ouders niet kiezen Tussen Marieke en Maaike of zoiets?
En hoe spreek je dat uit: Maa-ieke of Maa je kuh?
Vreemde naam.
Ik zag pas de naam Maieke....Konden de ouders niet kiezen Tussen Marieke en Maaike of zoiets?
En hoe spreek je dat uit: Maa-ieke of Maa je kuh?
Vreemde naam.
Oh heerlijk dit topic!!
ik hou op zich wel van wat aparte namen, maar niet van namen die lastig te spellen zijn of gekunsteld. Alles met Dj vind ik sowieso afgrijselijk. Zo zag ik laatst een D.jeleyla, verschrikkelijk ordi!
Bij mijn zoontje op school zitten o.a. een K.es, G.oos, F.os, D.ies, zoiets heb ik ook helemaal niks mee, zo nietszeggend.
sleutelbloem Ik zag pas de naam Maieke.
Ik hoop echt dat dat dan gewoon een typfout was ofzo. Anders is dit ook wel erg sneu.
Mamavandrie34 sjuneenee
Ze heet in het echt geen 'Chenene' dus hè, dat dat even duidelijk is ze het Charlotte
marb dat had ik begrepen
Mamavandrie34 wilde het even extra duidelijk hebben
Briscilla
Soturi
nee het was geen typfout stond op meerdere papieren
Djezz
sleutelbloem nee het was geen typfout stond op meerdere papieren
Wat ontzettend sneu dan! Zij (mag dan hopen dat het tenminste nog een zij is) zal dan ook altijd haar naam moeten spellen en waarschijnlijk 100000x uit moeten leggen dat er geen typfout is gemaakt, dat ze echt geen Marieke/Maaike heet enz. Echt, wauw.
Robijn Ik ken een meisje die Flo heet.
ook niet mijn smaak, maar uit jouw bericht begrijp ik dat het om een jongen gaat?? Dat vind ik helemÑÑl vreselijk.
[verwijderd] Ja het is een jongen inderdaad.
Drie broertjes: Baas, Flo en Bond.
Rommert voor een jongen (heb altijd de associatie met het woord 'rompertje'). Collega had uiteindelijk ook spijt en ze hebben na een aantal(!) jaar besloten om zijn tweede naam te gebruiken. Maar ook namen als zusje, mensje en bloem (sorry Angela).
Bij Rommert moet ik denken aan 1 van mijn buren met de naam Gommert. ook zo'n vreselijke naam.
Heel eerlijk? Ik snap niet dat ouders hun kinderen bv Dennis en Denise noemen. Of Micheal en Michelle. Sorry als iemand zich aangesproken voelt maar ik snap het gewoon niet