[verwijderd] [verwijderd] Ik ken een paar poolse meiden die zo heten. Ik vind het leuker dan Patricia π
[verwijderd] @[verwijderd] @[verwijderd] had er niet bij stil gestaan dat het Pools kon zijn, ik ging er vanuit dat het om een creatieve spelling ging π
[verwijderd] [verwijderd] hahahahaha sorry! Ik ken meerdere patrycja's en ben gewend het zo te schrijven, waardoor ik vreemd tegen de Nederlandse versie aan kijk π
sjorsje [verwijderd] Zo heet het vriendinnetje van m'n dochter ook. Ik heb in begin wel 10 keer gevraagd of mijn dochter wel zeker weet dat het meisje zo heet.
Youtan Cowgirl80 Benji, haha inderdaad. Ik had eens een Benji bij mij in de klas (volwassenonderwijs!) tiepje Hells Angel, 2,10 ongeveer. Ik kon heel slecht mijn lach inhouden toen!
[verwijderd] Ik kan alleen maar hopen dat ik het verkeerd verstaan heb, maar er werd zojuist een Dutchney geroepen op het schoolplein π€
[verwijderd] Ik weet eigelijk niet of ik het echt afgrijselijk vind of gewoon moet wennen. Maar op school van mijn zoon zit een nieuwe jongen met de naam Elof.