[verwijderd] [verwijderd] ik "ken" 2 broerjes Matz en Dax (klinkt hetzelfde maar vind ik al minder "bijzonder")
smax [verwijderd] Dat weet ik niet. Iemand vroeg hoe de namen van haar kinderen waren en dit was haar antwoord.
[verwijderd] [verwijderd] ik moet bekennen dat ik Vegas zelf wel echt heel leuk vind! Vinden jullie die allemaal echt fout/afgrijselijk/tokkie?
Nescio [verwijderd] hoe uitgesproken? Ik vind het een gok- of dj-naam. Zou m nooit aan een kind geven.
[verwijderd] Nescio uitgesproken als de gokstad. Ik had hem voor dochter op het lijstje staan, vind het een stoere naam. Maar man vond hem verschrikkelijk dus hij viel in de eerste selectie ronde al af😂
Lovely83 https://www.nsmbl.nl/dit-zijn-de-165-meest-absurde-dubbele-voornamen-in-nederland/ 😂 staan heel wat juweeltjes tussen!
sjorsje [verwijderd] Zo heet het vriendinnetje van m'n dochter ook. Ik heb in begin wel 10 keer gevraagd of mijn dochter wel zeker weet dat het meisje zo heet.
Angel1980 Robije 😂 Zo heet onze dochter Edit: het liefst wordt ze Do genoemd, maar officieel is het Dominique 😉