Robije Dit kan natuurlijk ook: https://www.ad.nl/buitenland/creatief-met-a-l-e-en-x-negen-kinderen-met-dezelfde-vier-lettersaabb06d3/
2littlemonkeys Born2bme deze kreeg ik toegestuurd van mijn schoonzusje omdat de naam van onze jongste zoon ertussen staat. Ik moet zeggen dat ik er toen niet echt om kon lachen 😅
2littlemonkeys Born2bme dat plaatje van Brayden, jayden, kayden, etc. Of heb ik nou op de verkeerde gereageerd?
Born2bme 2littlemonkeys ohj nee dat was ik sorry ik kon t niet terug zien op 1 of andere manier. Als je naam van je kind er tussen staat nooit leuk! Maar ging niet zozeer om de namen zelf he maar die namen allemaal samen in 1 gezin. Of maak ik t nu alleen maar erger? 😂🙈
Femkes Naar het zwembad gaan levert mooie inspiratie: Sjaanaya en Djarie. En ik ben zeker van de spelling, zowel bij moeder als bij opa stond het op het lichaam getatoeëerd.
2littlemonkeys Born2bme nee Haha! Gelukkig is er maar 1 van die namen in ons gezin aanwezig en de namen op zichzelf zijn niet erg (vind ik).
[verwijderd] [verwijderd] Dat ben ik op zijn Pools vermoed ik. Ik vind hem wel leuk eigenlijk. Het heeft iets vertrouwds, maar nét een beetje anders. Dat past wel bij mij.
[verwijderd] [verwijderd] Ik ken een paar poolse meiden die zo heten. Ik vind het leuker dan Patricia 😅
[verwijderd] @[verwijderd] @[verwijderd] had er niet bij stil gestaan dat het Pools kon zijn, ik ging er vanuit dat het om een creatieve spelling ging 🙈