Robije Snoopy1979 zo had ik een paar jaar terug een meisje bij de supermarkt die Timber op dr naamkaartje had staan. Was in de periode dat dat liedje (van kesha?) veel te horen was.
Robije Dit kan natuurlijk ook: https://www.ad.nl/buitenland/creatief-met-a-l-e-en-x-negen-kinderen-met-dezelfde-vier-lettersaabb06d3/
2littlemonkeys Born2bme deze kreeg ik toegestuurd van mijn schoonzusje omdat de naam van onze jongste zoon ertussen staat. Ik moet zeggen dat ik er toen niet echt om kon lachen 😅
2littlemonkeys Born2bme dat plaatje van Brayden, jayden, kayden, etc. Of heb ik nou op de verkeerde gereageerd?
Born2bme 2littlemonkeys ohj nee dat was ik sorry ik kon t niet terug zien op 1 of andere manier. Als je naam van je kind er tussen staat nooit leuk! Maar ging niet zozeer om de namen zelf he maar die namen allemaal samen in 1 gezin. Of maak ik t nu alleen maar erger? 😂🙈
Femkes Naar het zwembad gaan levert mooie inspiratie: Sjaanaya en Djarie. En ik ben zeker van de spelling, zowel bij moeder als bij opa stond het op het lichaam getatoeëerd.
2littlemonkeys Born2bme nee Haha! Gelukkig is er maar 1 van die namen in ons gezin aanwezig en de namen op zichzelf zijn niet erg (vind ik).
[verwijderd] [verwijderd] Dat ben ik op zijn Pools vermoed ik. Ik vind hem wel leuk eigenlijk. Het heeft iets vertrouwds, maar nét een beetje anders. Dat past wel bij mij.
[verwijderd] [verwijderd] Ik ken een paar poolse meiden die zo heten. Ik vind het leuker dan Patricia 😅