2littlemonkeys [verwijderd] op zich vind ik dat niet eens zulke hele gekke of afgrijselijke namen. Alleen de schrijfwijze is wat (kuch kuch) bijzonder....
Jootje Mijn kinderen kwamen weer met bijzondere namen aanzetten van kinderen die ze ontmoet hadden, Map (jongen) en Ranger. Map bleek je ook echt zo te spellen.
Mary Er is een nieuw jongetje op school: D-J. spreek je net zo uit als dj. Serieus?! Wie noemt zn kind nu dj en dan ook nog eens met een streepje en punt erbij?! Is het kind door een dj verwekt tijdens een avondje stappen en was moeders zo erg aan de cocktails dat ze ook nog wat leestekens door de naam heeft gemixt?! π€¦ββοΈ
[verwijderd] Pareltje op de prenatal site. Jayleeelizabeth Ik hoop dat ze het streepje vergeten zijn..
[verwijderd] [verwijderd] ik "ken" 2 broerjes Matz en Dax (klinkt hetzelfde maar vind ik al minder "bijzonder")
[verwijderd] Ik zap van het voetbal even naar Saved by the Bell. Ik moest echt even de tv op pauze zetten, maar volgens mij is het een jongetje, die Infinity heet. Ook bijzonder π Edit: volgens mij is het een meisje