Mary [verwijderd] Geweldig, de helft kan ik niet uitspreken zonder mijn tong te breken. Maar ik dacht dat namen als Fuk-Hoi sowieso niet mochten in Nederland? Of zou het een normale naam in China oid zijn?
JaGeThGeEd [verwijderd] ik hoop voor een aantal dat er ook een losse roepnaam is en ze niet met deze namen aangesproken worden.
[verwijderd] [verwijderd] Che Guevara vind ik wel geniaal eigenlijk. Ik wou dat ik die zelf verzonnen had...
2littlemonkeys Born2bme deze kreeg ik toegestuurd van mijn schoonzusje omdat de naam van onze jongste zoon ertussen staat. Ik moet zeggen dat ik er toen niet echt om kon lachen ๐
Youtan Wij zijn op wintersport in een behoorlijk decadent dorp, er skiรซn hier veel kinderen met, geen โafgrijselijkeโ namen, maar merkwaardig of bijzonder soms wel.... Bink, Zeger, Vlinder, Eeke, Ole...
Rietjesbeker [onbekend] ik was al bang voor 'vagina' - achtige uitspraken... Maar hoe dan ook, arm kind
BabyFG Rietjesbeker op zn engels lijkt t alsnog veel op vagina ๐ vind t hoe dan ook kindermishandeling als je je kind zoโn naam geeft ๐
Robije Ik vind Dominique op de een of andere manier een hele stomme naam, afgrijselijk is een te groot woord. Sorry als mensen hier zo heten, of kinderen hebben die zo heten. Ik weet ook niet hoe het komt want ik ken wel vrouwen die zo heten en die zijn leuk.
Angel1980 Robije ๐ Zo heet onze dochter Edit: het liefst wordt ze Do genoemd, maar officieel is het Dominique ๐
[verwijderd] [verwijderd] ik "ken" 2 broerjes Matz en Dax (klinkt hetzelfde maar vind ik al minder "bijzonder")
smax [verwijderd] Dat weet ik niet. Iemand vroeg hoe de namen van haar kinderen waren en dit was haar antwoord.
[verwijderd] [verwijderd] ik moet bekennen dat ik Vegas zelf wel echt heel leuk vind! Vinden jullie die allemaal echt fout/afgrijselijk/tokkie?
Nescio [verwijderd] hoe uitgesproken? Ik vind het een gok- of dj-naam. Zou m nooit aan een kind geven.