BabyFG Poeh ik had hier een hoop gemist! Evolet is trouwens een naam uit de film 10.000 BC π omg die Cletorious en alle reacties erop π€£π€£π€£
[verwijderd] [verwijderd] Heb het welgeteld één dag uitgehouden in die groep π Man man man wat een stelletje mutsen daar.
Zara75 Mijn buurmeisje, afgelopen week geboren. Ze heet Shimonah. Als je erop googled is de 1e hit meteen een rare vent. π€£ Persoonlijk vind ik het een hele rare inelkaar geknutstelde naam en zeker geen naam voor een degelijk zwaar gereformeerd gezin. π Denk dat ze haar hele leven haar naam moet spellen.
2littlemonkeys [verwijderd] op zich vind ik dat niet eens zulke hele gekke of afgrijselijke namen. Alleen de schrijfwijze is wat (kuch kuch) bijzonder....
Jootje Mijn kinderen kwamen weer met bijzondere namen aanzetten van kinderen die ze ontmoet hadden, Map (jongen) en Ranger. Map bleek je ook echt zo te spellen.
Mary Er is een nieuw jongetje op school: D-J. spreek je net zo uit als dj. Serieus?! Wie noemt zn kind nu dj en dan ook nog eens met een streepje en punt erbij?! Is het kind door een dj verwekt tijdens een avondje stappen en was moeders zo erg aan de cocktails dat ze ook nog wat leestekens door de naam heeft gemixt?! π€¦ββοΈ
[verwijderd] Pareltje op de prenatal site. Jayleeelizabeth Ik hoop dat ze het streepje vergeten zijn..