Opmerkelijke kindernamen
[verwijderd]
nizzie86 ik zeg doen!!!
[verwijderd]
Elise75 Djanghis
Dat komt van Djanghis Khan.
Zijn vele schrijfwijzen van
Djenghis
Djenghiz
Djengiz
Djangiz
Etc, etc....
Je moet er van houden
Mamachantal Fhayenne
Wat doet die H daar nou weer tussen
Ik dacht Γ©cht dat deze naam niet nog lelijker kon...
...verkeerd gedacht
nizzie86 Een vriendin meldde me laatst dat ze dΓ© naam voor onze nog ongeboren dochter had gevonden: Ansjelien.
Ik zou het houden bij de naam die jullie in gedachte hebben
Chardonnay
(was een meisje)
[verwijderd]
[verwijderd]
Annaliese
Met dat soort berichten hoop ik toch zo dat er een troll achter zit! Anders is het echt heel erg! De naam, maar vooral de houding van die moeder.
[verwijderd]
Soturi ik hoop het ook, maar als ik denk aan de powermommy's vrees ik dat ze helaas wel echt bestaan..
[verwijderd]
Daar ben ik ook bang voor ja
Ik heb de hele zwangerschap volgehouden dat we haar Chenene zouden gaan noemen. Vriendin vond dat hilarisch en heeft T-shirts voor ons met 'papa van Chenene', 'mama van chenene' en 'grote zus van Chenene' gemaakt. En voor 'Chenene' zelf een rompertje met haar naam.
Maar nu noemt de middelste haar de hele tijd Chenene! That blew up in my face...
marb hoe spreek je dat uit?
Bij mijn dochtertje op de psz zit een Flo, op zich geen afgrijselijke naam maar ook niet mijn smaak. Maar zijn oudere broer heet Baas en zijn jongere broertje Bond .
- Bijgewerkt
marb onze mini heette in de buik Macy, naar de Lego Nexo Knights prinses/ridder (wel een stoere meid, dus wat dat betreft passend). Maar de middelste heeft tot lang na haar geboorte nog stug de naam Macy als tweede naam gebruikt voor haar (dus mini Macy).
Waarop de psz een feesthoedje maakte voor haar met "Mini Macy". Ze vonden het zo leuk dat we de buiknaam ook in haar echte naam hadden gebruikt. Zoon was blijkbaar heel stellig geweest.
Ik zag pas de naam Maieke....Konden de ouders niet kiezen Tussen Marieke en Maaike of zoiets?
En hoe spreek je dat uit: Maa-ieke of Maa je kuh?
Vreemde naam.
Oh heerlijk dit topic!!
ik hou op zich wel van wat aparte namen, maar niet van namen die lastig te spellen zijn of gekunsteld. Alles met Dj vind ik sowieso afgrijselijk. Zo zag ik laatst een D.jeleyla, verschrikkelijk ordi!
Bij mijn zoontje op school zitten o.a. een K.es, G.oos, F.os, D.ies, zoiets heb ik ook helemaal niks mee, zo nietszeggend.
sleutelbloem Ik zag pas de naam Maieke.
Ik hoop echt dat dat dan gewoon een typfout was ofzo. Anders is dit ook wel erg sneu.