Verw8
arabische naam 🙂 Vind Zeynep zelf niet afgrijselijk of bijzonder.

@Born2bme Een familielid van ons heeft 6 kinderen, waarvan 5 een naam hebben met de R, waaronder 2 behoorlijk geknutselde buitenlandse varianten (startend met R.ly)

Een vriendin van mij heeft een jongen en een meisje en die namen passen thuis in het straatje ‘Marcel en marcellina’, maar dan de buitenlandse versie.

Inmiddels ben ik eraan gewend hoor na bijna 9 jaar met mijn Antilliaanse partner, maar in het begin heb ik mij vaak achter de oren gekrabd..... namen zelf noem ik niet ivm herkenning.

Onlangs hoorde ik Levani voor een jongen en kan daar echt niet aan wennen. In mijn hoofd moet dat wel een meisje zijn....

Ik kwam deze tegen op fb: M.èrowynn Aoife, lekkere tongbreker.

Mijn oma zei bij dit soort namen: hadden ze t kind niet gewoon Jan kunnen noemen? 😂

Nog eentje: Jadey-Ashley

Dubbele letters zijn soms zo zinloos

Jessley
    Myrdinn
    Vinn
    Tomm

Why....

Soturi Al genoemd maar Zeyneb is een heel gangbare Arabische naam. En ik gok dat Eyup dat ook is. Al word dat normaal geschreven als Ajjoub, of zoiets. Gewoon Joep, maar dan met een ai-klank er voor.
    Jenayro is een jongensnaam volgens mij.

• [verwijderd]

Robije is dit echt? Kan toch niet 😲 ... Kommer-Jan, Kokkie-Klaus 😟.

• Robije hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

Robije ik hoop met je mee 🤣

De naam Dez zag ik voorbij komen. Ik vind het eerlijk gezegd geen naam...

• Robije hebben hierop gereageerd.
        • [verwijderd]

Tweeling Larz en Matz..😅

Ik las net op insta over een jongen die Dapper heet ...

• [verwijderd]

Adrianaj pffff.. wat kansloos.
        en ik snap ook echt helemaal niet dat je dan allebei denkt: “Nah, dát is me toch een leuke naam!!”

Ik ken ook een Klein. Ook zo verschrikkelijk.