Lisa280887 Op onze peuterspeelzaal zit een mannetje dat heet officieel cristiano. Maar hij staat ingeschreven als tiano. Maar moeder noemt hem altijd titi. Dus...
[verwijderd] Dahlia Aurora vind ik wel mooi staan idd maar het uitspreken..đ¤Ē ik kende iemand die aura heette dan kies ik daarvoor haha
[verwijderd] Dahlia mijn man vindt die naam prachtig, maar helaas voor hem breek ik mijn tong er ook over haha. Op papier vind ik het wel mooi staan trouwens.
Sevenof9 [verwijderd] ja zou kunnen, ik zit me echt af te vragen waar mensen dan over struikelen đ
[verwijderd] Sevenof9 op de een of andere manier spreek ik de R uit als een halve G in Aurora. Terwijl ik normaalgesproken de R wel goed uitspreek. Komt misschien door een combinatie van klanken en dan twee keer die R achter elkaar? En helaas vind ik Augoga (beetje overdreven natuurlijk đ) echt niet mooi.
Ffion Aurora vind ik ook mooi, maar ik snap de moeite met uitspreken wel. Door die twee r-en snel achter elkaar breek ik er mijn tong ook een beetje over. Net als bij Lily, die 2 l-en vind ik echt een tongbreker.
[verwijderd] [verwijderd] ik ken ook een Aura, maar dat vind ik dan weer te apart. Moet denken aan iemand z'n 'aura' đ
[verwijderd] [verwijderd] hahaha is zeker apart en ik heb precies dezelfde gedachten bij die naam, maar vergeleken met andere namen in dit topic vind ik het een prima naam đ