[verwijderd] haha zo heet de dochter van mijn voormalige baas ook. Pebbles en dan zo'n super Vlaamse achternaam
Opmerkelijke kindernamen
[verwijderd] eerlijk gezegd vind ik het geen vreselijke naam alleen in Engeland/Amerika word ze geroepen als Kiezelstenen.
[verwijderd]
Ysabella ik vind het zo Flintstones
En helemaal opvallend naast 2 gangbare namen..
[verwijderd] mijn kinderen hebben ook namen die absoluut niet matchen met elkaar. Ieder kind heeft zijn eigen ik en daarom hebben wij expres namen gekozen die niet per se bij elkaar passen. Maar goed, ieder zijn eigen keuze en smaak natuurlijk!
Ik vind pebbels eigenlijk wel leuk zou er zelf niet gauw voor kiezen maar bij een ander zou ik er ook niet raar van opkijken.
Vulpen oh echt?! Ik vind de namen alleen bij elkaar passen omdat (hoe ga ik dit uitleggen?) allebei hun tweede naam perfect past bij hun eerste naam en dat hebben ze met elkaar ‘gemeen’. Maar nee, de oudste heeft ook een langere naam dan de jongste de één klinkt wat klassieker en de ander veel stoerder.
Ik zou toch best een beetje opkijken als ik een zakelijk gesprek in ga en iemand stelt zich voor als Pebbles de Vries ofzo
[verwijderd]
Ysabella natuurlijk, maar het is wel een opmerkelijke namen topic natuurlijk hè? Ik vond het wel opmerkelijk
Pebbels…hmm ik weet het niet. Ik ben zelf niet razend enthousiast maar ik ken vreemdere namen. Wat er soms voorbij komt op school
[verwijderd] excuses.
- Bijgewerkt
Ysabella Ja echt! Ik vind ze beide vrij klassiek en tegelijkertijd stoer of zo. Ik vind jouw kinderen en zeker de oudste echt leuke namen hebben! Ze passen ook wel bij de namen van mijn kinderen vind ik.
Hopsatee Nou inderdaad. Ik haal dit straks weer weg dus niet quoten alsjeblieft maar bij oudste zit een heel bijzondere naam in de klas. Ben er inmiddels aan gewend
Vulpen
Daar krijg ik een beetje een indianenbeeld bij.
Mamabeertje dan denk ik aan Hiawatha of Winnetou.