Marshmallow Ansji dat is gek! Ik kon trouwens niet voor de 10 minuten het ommetje stoppen, dus nog een minuut in huis gewandeld, beetje gecheat dus hahaha.
[verwijderd] Ik ben er ook bij! En ik ga zo hard verliezen! π¬ ik wandel alleen in het weekend. Tenzij ik het ommetje naar school meereken π€
Louelle81 Wat ziet dit er tof uit. Ik zeg je eerlijk. Opeens komt mijn fanatieke kant naar boven. πππ hahaπ¬π¬π€£π€£
Marshmallow Louelle81 Ik zeg je eerlijk. Opeens komt mijn fanatieke kant naar boven. πππ hahaπ¬π¬π€£π€£ whahah dat heb ik dus ook. Nu al 2x gewandeld bv, normaal zou dat maar 1x geweest zijn.
Tantetil Louelle81 Haha net als toen met die duolingo. Ik word ook altijd beetje fanatiek. @Vulpen doe jij niet mee?
Louelle81 Ysabella Daag je me uit?ππ Nee zonder gekheid. Ik ben blij want ik MOET bewegen!! Als is het maar om mn lijf weer te laten wennen aan meer beweging dan op de bank zitten. Ook goed voor mn hoofd om ff te legen tijdens het wandelen ππ
Ysabella Louelle81 nee hoe kom je daar bij?π€ͺ Het is heel goed om lekker te wandelen als je daarmee je gedachten kan verzetten.
Marshmallow Ansji ja i know maar ja wel echt gewandeld door het huis. Ik kon moeilijk weer naar buiten gaan π
Louelle81 Tantetil π€£π€£π€£ voor 3 maanden dan is het klaar haha. Nee dit hoop ik echt door te kunnen trekken, en hopelijk ooit weer te gaan hardlopen. Net mn 1ste ommetje erop zittenπ
Vulpen Tantetil Verleidelijk, maar nee. Ik vind het wel leuk om meer te wandelen maar ik zou niet weten wanneer, alleen in het donker lijkt me niet fijn, dus dan raak ik maar gefrustreerd π