[verwijderd] Ik sluit in januari graag aan π Heb je niks aan maar goed haha! Wandel liever niet in het donker in mijn eentje en overdag ben ik de komende maand nog hard aan het werk. Dan de verhuizing. Daarna dus!
smax Tantetil Ik loop naar school, haal ze op. Loop nog eens naar de bieb of een speeltuintje. En blijkbaar loop ik toch ook veel in huis de hele dag door. Zou je voor de gein eens moeten bekijken.
Hooyo-shimbir Ik zat afgelopen jaar zo rond de 8000 stappen per dag. (Bijgehouden met mβn appelwatch). Zou dit jaar graag naar de 10.000 toegaan. Ik geef Corona de schuld dat dit nu niet gelukt is π
Tantetil Honkeytonk ik heb hetzelfde....en volgens mij moet je hier echt klikken op ommetje maken en dan gaan wandelen. Ik hoop dat dit voor mij motivatie zal zijn om tussen de middag of na het avondeten te gaan lopen. Elke dag red ik denk ik niet.
Marshmallow In de pauzes wandel ik π Lunch eet ik bv pas na de lunch en in mijn pauze wandel ik lekker. Ik prep dus alles vantevoren. Net 10 minuten gewandeld!
Marshmallow Ansji dat is gek! Ik kon trouwens niet voor de 10 minuten het ommetje stoppen, dus nog een minuut in huis gewandeld, beetje gecheat dus hahaha.