Ik wil meer gaan wandelen en dacht misschien is een app met een stappenteller wel handig. Misschien ook een waarbij je het samen met vrienden kan doen en we een online wandelgroepje kunnen maken. Wie heeft er een tip of wil meedoen?
Wandelen 👣
Wat leuk! Ik heb vorig jaar veel gewandeld. Zoveel dat m’n enkele en voeten overbelast waren
Sinds deze maand ben ik het weer aan het oppakken. Wel op een rustiger tempo haha.
Heb sinds kort een stappenteller. En merk dat ik op een dag als ik niet werk toch al snel aan de 10.000 tot 14.000 stappen zit.
[verwijderd]
Ik dacht even dat je een avdk wandeltocht wilde voorstellen.
[verwijderd] via zoom dan toch zeker wel he
[verwijderd] leuk idee!!!
[verwijderd] jaaaa dat lijkt mij echt superleuk, maar ja... Dat gaat voorlopig niet lukken.
Nou gevonden dames!
https://www.hersenstichting.nl/ommetje/
Ik heb een team aangemaakt AvdK en de code
is HQ6LF.
Leuk!! Ik doe mee
[verwijderd]
Jeej ik heb de app en sta erbij. Leuk!
[verwijderd]
Ik heb een fitbit en doe sinds een aantal maanden uitdagingen via StepBet. Dit is een Amerikaanse app waar je een weddenschap afsluit om meer te bewegen. Je hebt dan dagelijkse doelen voor 2-4-6-8 weken. Als je het niet haalt ben je je inzet kwijt (ongeveer $30-40) en haal je het wel dan heb je winst.
ik zit nu op minimaal 10.500 stappen per dag en gemiddeld 12.000 en dat is een hele verbetering voor mij!
[verwijderd] en Louelle81
Ik zie jullie, gezellig zeg!
[verwijderd]
Ik sluit in januari graag aan Heb je niks aan maar goed haha!
Wandel liever niet in het donker in mijn eentje en overdag ben ik de komende maand nog hard aan het werk. Dan de verhuizing. Daarna dus!
Present!!
Ik sta erbij.
Aangemeld!
Aangemeld.