Louelle81 waar jij trots op bent. Uiterlijk/innerlijk En probeer het niet naar beneden te halen, in de zin erna. En zeg ook niet op niks (i know soms moeilijk iets te verzinnen). ☺☺ Het wordt tijd voor wat positiviteit! Ik trap af. Uiterlijk Stipt op 1 mn haar natuurlijk Mn gebit. Rechte witte tanden, geen gaatjes, een gebit volgens het boekje bloos mn huidskleur Innerlijk Ik kan echt heel erg grappig zijn als ik in de mood ben. Sta klaar voor een ander Mijn creativiteit
Tantetil Louelle81 Zo uiterlijk vind ik wel lastig zeg... Mijn tanden. Die verzorg ik ook echt goed. Ik hoef nooit naar de mondhygiënist. Mijn ogen omdat die kunnen sprankelen Dat ik een taille heb Innerlijk Dat ik spontaan ben Dat ik behulpzaam ben En ik vind mezelf best grappig
Rietjesbeker Louelle81 oeh, dit vind ik best lastig 😅 here goes... Uiterlijk Mijn ogen / wimpers. Ik gebruik bijna nooit mascara omdat ik van mezelf wel lange donkere wimpers heb. Mijn haar. Dik met slag. Misschien wel snel grijs, maar wel heel vol. Ook na de post bevalling haaruitval. Mijn nagels. Ik heb nog nooit een Franse manicure gedaan, mijn nagels doen dat witte streepje bovenaan vanzelf. Innerlijk Ik ben vrij geduldig Ik kan goed mensen verbinden. Aan mezelf, maar ook in een team. Ik kan goed luisteren. Ook naar de dingen die niet per se worden gezegd.
Louelle81 Tantetil Zo uiterlijk vind ik wel lastig zeg... Ik heb ook echt bij innerlijk vooral heel lang moeten nadenken.😫
Tantetil Louelle81 oh nee, ik juist bij innerlijk niet. Maar dit zou ik ook zo bij jou kunnen opnoemen, gek dat je er dan zelf zo lang over moet nadenken. Ik had alleen ook spontaan bij jou gedaan.
[verwijderd] Rietjesbeker Ik kan goed luisteren. Ook naar de dingen die niet per se worden gezegd. waardevol dit!
[verwijderd] Poeh.. lastig, haha. Uiterlijk: ik heb een mooi lijntje; een slank zandloper figuur. Mijn ogen zijn niet lelijk. .. ik kan geen derde verzinnen .. Innerlijk: Ik ben wel grappig soms Ik ben zo trouw als een hond Ik ben een goed mens met goede intenties
Rietjesbeker [verwijderd] ja, is heel prettig soms. Soms ook even niet, dan weet je ineens iets wat je niet per se wilde weten, maar alla
[verwijderd] Uiterlijk Mijn ogen. Ik heb een bruin randje om mijn pupillen met groen daaromheen, en bruine spikkels in het groen Mijn figuur. Fors afgevallen en nu zie je heel mooi de zandloper die onder al die spekkies zat Mijn tattoos ❤️ Innerlijk Ik ben trouw en loyaal aan de liefste mensen om me heen De manier waarop ik onderneem en hoe ik me elke keer door de moeilijkste beproevingen heen sla door creatief te denken en handelen Ik kan goed luisteren
[verwijderd] Rietjesbeker haha. Ik denk dat je kinderen en je vrienden dit wel erg in je waarderen hoor 🙂
Lumihiutale Uiterlijk: Mijn haar Mijn bolle buik Mijn gezicht Innerlijk: Ik ben trouw Ik kan me goed inleven in een ander Mijn innerlijke kracht
Marshmallow Uiterlijk: Mijn haar Mijn benen Geen idee Innerlijk: Ik ben zorgzaam Ik ben een doorzetter Ik ben een gevoelsmens
iMoeder Uiterlijk; Mn figuur. Borsten, billen en een slanke taille dus ben wel happy daarmee. Mn haar, krijg ik altijd veel complimenten over Eihmm, mn huid. Zorg ik ook wel erg goed voor en word structureel 10-15 jaar jonger geschat. Innerlijk; Analytisch, vind ik zelf erg prettig want heb snel door hoe iets zit of waarom iets het niet doet. Technisch, zo ontzettend handig als je vrouw een klein beetje technisch bent. Echt heel fijn. Seksueel. Huh? Ja dat is een mindset en ik word daar zelf heel gelukkig van. Makes me feel alive.
Vulpen Uiterlijk: Mijn handen Mijn tanden Mijn navel Innerlijk: Begripvol/ goed inlevingsvermogen Grappig Taalvaardig
[verwijderd] Uiterlijk: 1) mijn heupen 2) mijn ogen 3) mijn wereldveroverende borsten 😆 Innerlijk: 1) loyaal, trouw, eerlijk en betrouwbaar 2) verantwoordelijkheidsgevoel 3) empathisch
Vulpen Tantetil Ik neem aan dat je er geen foto van hoeft, dus hierbij een cryptische omschrijving: Mijn navel is symmetrisch, steekt niet uit en heeft in het midden een lijntje van boven naar beneden. 🤣
Louelle81 Hopsatee Daarom had ik dit topic geopend. We zijn zo makkelijk om negatief over onszelf te praten. Positief is moeilijker maar zou ook makkelijk moeten zijn💪
Vulpen Louelle81 Ik vind 3 nog best bescheiden eigenlijk! Bij 7 heb je nog wat uitdaging, maar ik denk toch dat dat niet te ambitieus zou moeten zijn. Wie durft? 😜 Tantetil O! Wauw. Nee, mijn vrouw heeft beide kindjes gedragen.
Madeliefje06 Uiterlijk: Mijn haar Mijn figuur (Al heb ik dan op mijn borsten en billen wel wat aan te merken, maar wel slank) Geen idee... Innerlijk Ik kan goed luisteren Ik kan me goed verplaatsen in een ander maar ook neutraal perspectief innemen, ook bij bekenden. Helpt mensen vaak ander inzicht te geven/ te relativeren Behulpzaam