[verwijderd] Rietjesbeker Ik kan goed luisteren. Ook naar de dingen die niet per se worden gezegd. waardevol dit!
Rietjesbeker [verwijderd] ja, is heel prettig soms. Soms ook even niet, dan weet je ineens iets wat je niet per se wilde weten, maar alla
[verwijderd] Uiterlijk Mijn ogen. Ik heb een bruin randje om mijn pupillen met groen daaromheen, en bruine spikkels in het groen Mijn figuur. Fors afgevallen en nu zie je heel mooi de zandloper die onder al die spekkies zat Mijn tattoos ❤️ Innerlijk Ik ben trouw en loyaal aan de liefste mensen om me heen De manier waarop ik onderneem en hoe ik me elke keer door de moeilijkste beproevingen heen sla door creatief te denken en handelen Ik kan goed luisteren
[verwijderd] Rietjesbeker haha. Ik denk dat je kinderen en je vrienden dit wel erg in je waarderen hoor 🙂
Lumihiutale Uiterlijk: Mijn haar Mijn bolle buik Mijn gezicht Innerlijk: Ik ben trouw Ik kan me goed inleven in een ander Mijn innerlijke kracht
Marshmallow Uiterlijk: Mijn haar Mijn benen Geen idee Innerlijk: Ik ben zorgzaam Ik ben een doorzetter Ik ben een gevoelsmens
iMoeder Uiterlijk; Mn figuur. Borsten, billen en een slanke taille dus ben wel happy daarmee. Mn haar, krijg ik altijd veel complimenten over Eihmm, mn huid. Zorg ik ook wel erg goed voor en word structureel 10-15 jaar jonger geschat. Innerlijk; Analytisch, vind ik zelf erg prettig want heb snel door hoe iets zit of waarom iets het niet doet. Technisch, zo ontzettend handig als je vrouw een klein beetje technisch bent. Echt heel fijn. Seksueel. Huh? Ja dat is een mindset en ik word daar zelf heel gelukkig van. Makes me feel alive.
Vulpen Uiterlijk: Mijn handen Mijn tanden Mijn navel Innerlijk: Begripvol/ goed inlevingsvermogen Grappig Taalvaardig
[verwijderd] Uiterlijk: 1) mijn heupen 2) mijn ogen 3) mijn wereldveroverende borsten 😆 Innerlijk: 1) loyaal, trouw, eerlijk en betrouwbaar 2) verantwoordelijkheidsgevoel 3) empathisch
Vulpen Tantetil Ik neem aan dat je er geen foto van hoeft, dus hierbij een cryptische omschrijving: Mijn navel is symmetrisch, steekt niet uit en heeft in het midden een lijntje van boven naar beneden. 🤣
Louelle81 Hopsatee Daarom had ik dit topic geopend. We zijn zo makkelijk om negatief over onszelf te praten. Positief is moeilijker maar zou ook makkelijk moeten zijn💪
Vulpen Louelle81 Ik vind 3 nog best bescheiden eigenlijk! Bij 7 heb je nog wat uitdaging, maar ik denk toch dat dat niet te ambitieus zou moeten zijn. Wie durft? 😜 Tantetil O! Wauw. Nee, mijn vrouw heeft beide kindjes gedragen.
Madeliefje06 Uiterlijk: Mijn haar Mijn figuur (Al heb ik dan op mijn borsten en billen wel wat aan te merken, maar wel slank) Geen idee... Innerlijk Ik kan goed luisteren Ik kan me goed verplaatsen in een ander maar ook neutraal perspectief innemen, ook bij bekenden. Helpt mensen vaak ander inzicht te geven/ te relativeren Behulpzaam
Rietjesbeker Voor de dames die niets op het derde punt van hun uiterlijk in kunnen vullen, alles mag he! Ik bedoel, ik heb de uiteinden van mijn nagels genoemd! Dus al is het iets kleins, probeer dat derde punt ook te benoemen. Je derde teen je sleutelbeen een moedervlek op een flatterend plekje Je wenkbrauw Kijk goed naar jezelf, er zijn echt wel drie dingen mooi aan je. Echt. Beloofd. Waarschijnlijk zelfs meer dan 3. Dat mag je zelf ook zien. Ook al is het klein.
[verwijderd] Rietjesbeker Ik kan serieus geen derde verzinnen.. elke keer als ik iets bedenk dan bedenk ik daarna wel 3 redenen waarom het toch niet zo is. Ik vind mezelf echt niet lelijk, maar om mijzelf als mooi te omschrijven is toch wel een brug te ver merk ik. Ik ga erover nadenken 🤓
Hooyo-shimbir Uiterlijk: figuur haar lengte (ben lekker klein en dat vind ik juist leuk) Innerlijk: snel verbanden kunnen leggen mijn humor groot empathisch vermogen (teveel soms)