Jeetje wat heftig!
En wat een geluk dat het zo goed genezen is.

Wat enorm heftig!
Ik vond die aflevering van Beau 5 days inside al super heftig om te zien, laat staan dat het je eigen kind is wat daar ligt.

Bedankt voor het delen van je verhaal.

Wow, wat ontzettend heftig. Wat knap ook dat je dit deelt. 😘

Wat een nachtmerrie. đŸ˜ĸ

Je hebt dit een tijd terug op het forum vertelt en sindsdien let ik nog beter op.

Wat heb je een mooie dochter. ❤ī¸

• [verwijderd]

Wat heftig zeg 😞

Ook hier let ik enorm goed op na jou verhaal. Gelukkig dat de wonden zo goed als allemaal weg zijn ❤

Arm prulleke, dan breekt je hart toch đŸ˜ĸ

Mijn zusje had het op haar buik. Er was net thee gezet in de pot en die kreeg ze over haar buik. Geen opname gehad volgens mij (ik was okk nog klein, schelen 15 maanden). Heel lang heeft ze 3 witte plekjes op haar buik gehad, kleurde wel steeds meer naar de rest toe.
Maar daardoor ben ik wel bang dat het hier ook gebeurd 😞 inschenken en "even iets pakken", zo'n situatie

Jeetje wat heftig! Dat zal heel angstig zijn geweest voor jullie. Wat goed dat je collecte loopt 😘

Jeetje wat heftig zeg! Fijn dat het uiteindelijk zo goed is genezen

• [verwijderd]

Wat heftig! Super fijn dat het zo goed is genezen.
Kan ze zelf nog iets herinneren van het ongeluk? Hoe ging/gaat het met je vriendin?

En trouwens, wat lijkt Julia op jullie zoon! Echt de meisjesvariant van!

[verwijderd] van het ongeluk zelf weet ze gelukkig niks meer. Wel de jaren erna. Toen het nog erg zichtbaar was, vroegen andere kinderen wel wat het was. Soms zelfs volwassenen. Maar ze heeft het nooit willen verbergen en droeg gewoon kleding met blote schouders.

Ik heb het ongeluk zelf mijn vriendin nooit kwalijk genomen, het had mij zelf ook kunnen gebeuren. Alleen de manier waarop ze ermee omging, was erg pijnlijk. Achteraf gezien had ik mij daar meer over moeten uitspreken ipv alles maar goedpraten en accepteren. Dit heeft altijd tussen ons in blijven staan. Het is inmiddels dan ook meer een kennis dan vriendin geworden.

@Tantetil wat heftig đŸ˜ĸ zo verdrietig om je kleine meisje zo te zien ❤ī¸
    Gelukkig weet ze er zelf niets meer van en zie je er ook bijna niets meer van. Dit verhaal doet me ook nadenken hoe snel zoiets gebeurt... mijn jongste wil altijd helpen met koffiezetten en ondanks dat ik er altijd bij blijf, zit in een ongeluk echt in een klein hoekje. Ik ga haar een andere taak geven.

• [verwijderd]

Wat heftig zeg... ❤

Nescio wat fijn! Ik weet dat je dit eerder hebt verteld en ik daar toen op gereageerd hebt. Ik had eerder nooit bedacht / gerealiseerd dat dit de gevolgen konden zijn, daarom heb ik ook de foto's erbij gedaan.

Jemig wat vreselijk. Gelukkig is het goed genezen.

Ach arm meisje, wat een zorgen moeten jullie hebben gehad. En kijk wat een pracht dame het nu is, stoere meid â™Ĩī¸

Jeetje wat heftig! Ik had ook niet het besef dat hete thee zulke plekken zouden kunnen geven. Een ongeluk is ook echt zo gebeurd. Fijn dat het uiteindelijk goed genezen is!

Wat een nachtmerrie! Echt een grote angst van me. Wat heeft je meisje zich er goed doorheen geslagen. En wat goed dat ze gewoon draagt wat ze wil.