Ik wilde toch een paar foto's plaatsen om de ernst te laten zien. Ik doe dit hier, zodat ik ze later weer weg kan halen.

Wat verdrietig en naar om mee te maken zegπŸ˜ͺ. Wat zullen jullie zijn geschrokken. Ondanks jaar plek is ze een prachtige meidπŸ’“πŸ’“

Tantetil Jeeeeeetjeee! Wat heftig😳😳😳
    Heartbreaking....

Je ziet er nu niet veel meer van toch??

Louelle81 alleen op de plek waar de transplantatie was (op haar schouder) en een plek die te klein was voor de transplantatie, is het nog te zien. Maar de getransplanteerde huid rekt gelukkig mee en het kleurverschil is veel minder geworden. Haar gezichtje was wonder boven wonder helemaal genezen.

Pfoe, je had er al eerder over verteld, zo'n heftig verhaal. Ik ben sinds jij erover postte nog voorzichtiger en toch... Een ongeluk zit in zo'n klein hoekje. Laatst had ik thee ingeschonken, pakte ik nog even iets aan de andere kant van de keuken toen ik jongste: 'Iesj iesj' hoorde zeggen. Stond ze ineens op het keukenkrukje vlak bij die thee 'heet' te zeggen en te gebaren 😱

• [verwijderd]

Heel heftig zeg... wat naar om mee te maken en dat is zachtjes uitgedrukt... πŸ˜”

En wat zal je vriendin zich ook vreselijk moeten hebben gevoeld πŸ˜”

Jeetje wat heftig!
      En wat een geluk dat het zo goed genezen is.

Wat enorm heftig!
      Ik vond die aflevering van Beau 5 days inside al super heftig om te zien, laat staan dat het je eigen kind is wat daar ligt.

Bedankt voor het delen van je verhaal.

Wow, wat ontzettend heftig. Wat knap ook dat je dit deelt. 😘

Wat een nachtmerrie. 😒

Je hebt dit een tijd terug op het forum vertelt en sindsdien let ik nog beter op.

Wat heb je een mooie dochter. ❀️

• [verwijderd]

Wat heftig zeg 😞

Ook hier let ik enorm goed op na jou verhaal. Gelukkig dat de wonden zo goed als allemaal weg zijn ❀

Arm prulleke, dan breekt je hart toch 😒

Mijn zusje had het op haar buik. Er was net thee gezet in de pot en die kreeg ze over haar buik. Geen opname gehad volgens mij (ik was okk nog klein, schelen 15 maanden). Heel lang heeft ze 3 witte plekjes op haar buik gehad, kleurde wel steeds meer naar de rest toe.
      Maar daardoor ben ik wel bang dat het hier ook gebeurd 😞 inschenken en "even iets pakken", zo'n situatie

Jeetje wat heftig! Dat zal heel angstig zijn geweest voor jullie. Wat goed dat je collecte loopt 😘

Jeetje wat heftig zeg! Fijn dat het uiteindelijk zo goed is genezen

• [verwijderd]

Wat heftig! Super fijn dat het zo goed is genezen.
      Kan ze zelf nog iets herinneren van het ongeluk? Hoe ging/gaat het met je vriendin?

En trouwens, wat lijkt Julia op jullie zoon! Echt de meisjesvariant van!

[verwijderd] van het ongeluk zelf weet ze gelukkig niks meer. Wel de jaren erna. Toen het nog erg zichtbaar was, vroegen andere kinderen wel wat het was. Soms zelfs volwassenen. Maar ze heeft het nooit willen verbergen en droeg gewoon kleding met blote schouders.

Ik heb het ongeluk zelf mijn vriendin nooit kwalijk genomen, het had mij zelf ook kunnen gebeuren. Alleen de manier waarop ze ermee omging, was erg pijnlijk. Achteraf gezien had ik mij daar meer over moeten uitspreken ipv alles maar goedpraten en accepteren. Dit heeft altijd tussen ons in blijven staan. Het is inmiddels dan ook meer een kennis dan vriendin geworden.