Nescio @Tantetil wat heftig 😢 zo verdrietig om je kleine meisje zo te zien ❤️ Gelukkig weet ze er zelf niets meer van en zie je er ook bijna niets meer van. Dit verhaal doet me ook nadenken hoe snel zoiets gebeurt... mijn jongste wil altijd helpen met koffiezetten en ondanks dat ik er altijd bij blijf, zit in een ongeluk echt in een klein hoekje. Ik ga haar een andere taak geven.
Tantetil Nescio wat fijn! Ik weet dat je dit eerder hebt verteld en ik daar toen op gereageerd hebt. Ik had eerder nooit bedacht / gerealiseerd dat dit de gevolgen konden zijn, daarom heb ik ook de foto's erbij gedaan.
Kipsate Ach arm meisje, wat een zorgen moeten jullie hebben gehad. En kijk wat een pracht dame het nu is, stoere meid ♥️
Madeliefje06 Jeetje wat heftig! Ik had ook niet het besef dat hete thee zulke plekken zouden kunnen geven. Een ongeluk is ook echt zo gebeurd. Fijn dat het uiteindelijk goed genezen is!
Liekje81 Wat een nachtmerrie! Echt een grote angst van me. Wat heeft je meisje zich er goed doorheen geslagen. En wat goed dat ze gewoon draagt wat ze wil.
Pimpelmeesje Jeetje wat heftig.. krijg er kippenvel van. Ik geef sinds ik het boek The Gargoyle heb gelezen altijd een beetje extra als de collecte van de brandwondenstichting komt.
Tantetil We hebben vandaag weer samen gelopen en ze heeft zelf het woord gedaan. Ik ben zo trots op haar ❤️
Tantetil [verwijderd] ja dat was het ook, maar achteraf gezien hebben we zoveel geluk gehad dat de derdegraads brandwonden niet op haar gezicht zaten. En ook dat er geen infecties zijn geweest en de huid zo goed meegroeit.
Kipsate Ze zijn hier aan de deur geweest hoor en we hebben een beetje extra gegeven met dit verhaal in mijn achterhoofd ♥️
Marshmallow Wat een heftig verhaal zeg, lijkt me vreselijk om mee te maken. Ik doe voortaan nog voorzichtiger. Wel heel erg fijn dat zij er zelf niets ergs aan heeft overgehouden.