Trees Ik heb zelf ook geen probleem met ouder worden, maar ik wil er niet moe, ziekelijk of afgetobd uit zien. Als ik 60 bent hoop ik er uit te zien als een stralende en fris ogende 60-jarige.
Ik denk dat ik er ook ongeveer zo in sta ja. Behave dan dat ik dus wel trouw van alles smeer. Dat is op dit punt ook een beetje for sports geworden moet ik eerlijk zeggen. Kijken hoe ver ik er mee kom zeg maar.
Trees is dar echt al evidence based of is het meer zo speculatieve TikTok trend?
Hoe ik het begrijp wordt er nu onderzoek naar gedaan omdat er artsen zijn die zich daar zorgen over maken. Ik weet er van via TikTok maar daar zitten wel board certified plastisch chirurgen op. Op zich wel goed dat er naar gekeken word want fillers zijn relatief nieuw op de markt. Van Botox is veel meer bekend omdat dat al veel langer gebruikt word. Maar ja goed, van borst implantaten weten we nu ook dat ze niet zo ongevaarlijk zijn als werd gedacht. Daarom
Ben ik zelf gezond kritisch zeg maar. Zo lang ik het voor mezelf niet nodig vind blijf ik er zelf bij weg.
Dit zouden MRI beelden zijn van een vrouw die al 20 jaar hyaluron fillers gebruikt waarvan de laatste 4 jaar niet meer. Of het echt is, ja geen idee. Alles kan nep zijn tegenwoordig.
Trees Misschien is het bij mij niet nodig, maar mijn moeder heeft het enorm erg en daardoor lijkt ze heel chagrijnig. Of het kan ook komen doordat ze ook altijd chagrijnig was 😉, maar als ik ook zo chagrijnige kop krijg, laat ik er wat aan doen. Ik wil niet naar mijn moeder kijken als in over 10 jaar in de spiegel kijk.
Ik geef je groot gelijk hoor. Ik heb ook bepaalde dingen waarvan ik denk, echt nooit. En zo’n chagrijnige uitstraling lijkt me inderdaad ook niks. En je verdiepen is sowieso heel goed! Ik snap de mensen die bezuinigen op dit soort dingen nooit zo goed. 🤐