iMoeder Vroeger wel ja. Tegenwoordig zijn de technieken erg verbeterd en kun je wel een mooi natuurlijk resultaat krijgen hoor.
Ik heb voor en na foto’s gekeken, waarmee geadverteerd wordt, maar ik vind het nog steeds niet mooi. Ik zag net een filmpje van Brad pitt, maar dat vind ik juist veel teveel. Het klopt niet met zijn leeftijd van 60 jaar en dat vind ik juist heel lelijk. Ik vind dat zo onnatuurlijk eruit zien en dat heeft hem dan waarschijnlijk ook nog een ton gekost las ik ergens 😬. Het is wel heel mooi gedaan hoor, maar waarom zou je er jonger willen uitzien dan je bent? Ik heb deze behoefte helemaal niet.
Ik heb zelf ook geen probleem met ouder worden, maar ik wil er niet moe, ziekelijk of afgetobd uit zien. Als ik 60 bent hoop ik er uit te zien als een stralende en fris ogende 60-jarige.
iMoeder Ja. Alleen het blijkt nu dat tijdelijke fillers soms niet zo tijdelijk zijn en 12 jaar later nog op de MRI scan zijn terug te vinden.
Is dar echt al evidence based of is het meer zo speculatieve TikTok trend? Ik lees veel verschillen over permanente fillers, semi-permanente fillers en tijdelijke fillers van lichaamseigen materiaal. Ook over gepruts van basisartsen met twee avonden cursus of miep de kapster van 3 hoog achter, die ook weleens een spuitje zet voor maar 100 euro met een dubieus goedje uit Verweggistan.
Mocht ik dit over een paar jaar willen ga ik sowieso enkel naar een goedgekeurde arts en zal ik mij er echt in verdiepen aan wat er wel/ niet bewezen is. Ik wil sowieso een arts die gebruik maakt van een echo om de bloedvaten in kaart te brengen. Ik wil absoluut niet het risico nemen dat ze een bloedvat raken met een kleine kans op een herseninfarct of TIA (ook al is deze kans nog steeds nihil zonder echo-apparaat, maar toch…).
Misschien is het bij mij niet nodig, maar mijn moeder heeft het enorm erg en daardoor lijkt ze heel chagrijnig. Of het kan ook komen doordat ze ook altijd chagrijnig was 😉, maar als ik ook zo chagrijnige kop krijg, laat ik er wat aan doen. Ik wil niet naar mijn moeder kijken als in over 10 jaar in de spiegel kijk.
iMoeder En je zou ook een kunnen kijken naar frownies.
Ik zal er eens naar kijken. Ik heb geen TikTok, maar ik ga online wel even op zoek naar reviews.