Sweetl Ik denk dat jij couperose bedoeld? Daar zijn zeker producten voor die helpen maar moet je je inderdaad wel even in verdiepen want vaak heb je dan een erg reactieve huid die op veel reageert. In elk geval extra belangrijk wel om goed te verzorgen en producten te gebruiken waar geen (slechte soorten) alcohol in zitten en die parfum vrij zijn. Daarmee vallen helaas veel drogisterij producten af.
En heel belangrijk om bepaalde regels aan te houden voor huidverzorging zoals; niet droog wrijven maar deppen, geen scrubs met korrels gebruiken, geen wattenschijfjes gebruiken en geen dingen zoals miscellair water, drogisterij reinigende toners of make-up remover. Alles wat je wel gebruikt op je handen doen en daarna op je gezicht kloppen in plaats van wrijven. (Als je een dag/avond routine video van Hyram even zoekt op YouTube zie je wat ik hiermee bedoel).
Qua producten moet ik even zoeken want ik heb zelf geen couperose maar ik weet wel dat er bepaalde do’s en don’ts zijn wat betreft producten.