Nescio ik zag deze flesjes ook bij mn apotheek staan, is volgens mij een actie. Ik ga straks even langs
Wel even opletten want ze zijn er in 2 soorten; Vit C met iets van een acid, en Vit C met peptiden. Die met peptiden moet je hebben, die andere is meer een soort peeling iets.
Nescio Mis ik nog stappen?
Ik zoek nu een goeie toner, en heb op termijn ook een nieuwe moisturizer nodig. Ik denk dat ik voor de Cerave ga, die je al eens had aangeraden.
Misschien een oil cleanser voor je facewash om alle zonnebrand en de concealer er goed af te halen. Verder lijkt het me een prima basis routine. Als je nog wat extra wil zou je in de avond na je hyaluronzuur nog een serum met peptiden iets anders anti-veroudering kunnen doen (Matryxil of bijv Buffet van TO). Maar dat is persoonlijke voorkeur of je dat de moeite waard vind.
Qua toner. Zou ik dan toch kijken naar iets van een BHA/AHA toner. Liefst een combi product dus, dan hoef je er verder niet over na te denken wanneer welke. Doe je die gewoon 2-3 avonden in de week (vaker word afgeraden).
Cerave heeft verschillende goeie moisterizers. Ik gebruik in de winter een wat dikkere dan overdag.
Zelf heb ik deze overdag, is vochtinbrengend maar wel een lekkere dunne crème die goed intrekt dus prima voor onder de laag zonnebrand. En deze heeft Niacinamide er in.
In de avond pak ik het liefst iets met petrolatum omdat mijn huid nog erg droog is vanwege de retinol waar mn huid nog steeds aan moet wennen (kan 6 maanden duren pfff). Dus dan gebruik ik 1 van deze;
Overigens hebben Cethaphil of Eucerin ook goede moisterizers. Wel altijd even de ingrediënten lijst nalopen of er geen (verkeerde) alcohol soorten of parfum in zitten. En afwegen wat je huid nodig heeft (wel/geen glycerine, petrolatum etc).