Mijn vit C Serum van Paula’s Choice was op. Ik vond dit best aan de prijs voor 20 ml. En aan het einde van het flesje ging het toch oxideren ondanks koel bewaren. (Dat kun je bij vit C serum heel goed zien aan de kleur, kleurloos is vers, daarna word t gelig en vervolgens oranje, dan moet je t ook niet meer gebruiken). Heb er een goeie twee maanden mee gedaan. Maar om deze redenen was ik op zoek naar wat anders.
Ergens vorige week deze besteld;
Het zijn dichte flesjes, luchtdicht verpakt in donker glas voor optimale versheid. Op het te gebruiken breek je het open en doe je er bijgesloten plastic dropper dopje op, wat je af kunt sluiten. Vichy schrijft dat je 1 ampul per dag gebruikt; een halve in de ochtend en een halve in de avond. Dat leek me nogal overdreven marketing onzin; 8ml serum per dag is wel erg veel en sowieso heeft vit C 2 x per dag/ in de avond, niet zo veel zin. Maar die aparte flesjes is natuurlijk wel ideaal om het vers te houden en eens in de 2-3 dagen een nieuwe te pakken. Leek me ook praktisch, kun je de voorraad in de koelkast bewaren en alleen het flesje wat je in gebruik hebt in de badkamer.
Nou goed, paar dagen geleden binnen gekregen en nu 3 dagen aan het smeren. Ik vind het ideaal!! 🙌
De doos in de koelkast, 1 flesje aangebroken. Ik doe makkelijk 4 dagen met 1 flesje (dan zou ik 4 maanden met 1 doos van 30 stuks kunnen doen) en tot nu toe geen oxidatie, keurig helder kleurloos serum. Het smeert ook lekker uit, tintelt een klein beetje zoals vit C hoort te doen en ruikt ook zoals vit C hoort te ruiken. En mijn huid krijgt er een mooie glow van, in hoeverre je dat kan zien na 3 dagen. Ik hoop echtttt dat de laatste flesjes ook nog oxidatie vrij zijn als ik die ga gebruiken en dat het enigszins betaalbaar blijft. 🤞 Want ben hier wel heel erg blij mee! 😃