@Trees Wat verdrietig dat je meisje last heeft van paniek klachten. Kun je dit een beetje bij haar wegnemen met erover praten??
Gister gesprek met de juf en iber gehad. Was een fijn gesprek. Ik schrok wel een beetje dat de iber zei dat ze deze resultaten van iemand die een klas overslaat niet had verwacht.
Wij ook eigenlijk niet. Uit z'n onderzoeken kwam niks boven water. Zijn iq is gemiddeld en de orthopedagoog had zelfs aangegeven dat ze twijfelde om hem met deze onderzoeksresultaten te laten versnellen. Iber was hier ook van op de hoogte, dat zij zelfs een beetje ging twijfelen of ze er goed aan hadden gedaan.
Ik had wel een afspraak met de orthopedagoog dat als hij weer boven gemiddeld scoort op de citos, hij de iq test opnieuw mag doen omdat hij dan, zeker door de stress wat hij toen intens had, heeft ondergepresteerd.
Dit gaan we sowieso niet doen. Vanuit school zijn ze nu echt serieus met hem en wordt hij goed in de gaten gehouden. Vervelend gedrag is bij Louis letterlijk verveling ! Betekent meer uitdagen en dan komt het wel goed. Ik heb er nu alle vertrouwen in dat school dit goed gaat aanpakken.
Jammer dat we daar jaren over hebben moeten doen. Hij heeft zich steeds moeten bewijzen terwijl het bewijs er al lag, snap je???? Maar goed het is gelukkig niet te laat en ben blij dat hij nu serieus genomen wordt.