Lovely83 Ik vraag mij af waar ex eventueel een rechtszaak over aan zou willen spannen
H gaat naar een psycholoog, en met I loopt het op school niet lekker. Hij heeft me al eerder beschuldigd van verwaarlozing en wat een waardeloze moeder ik ben (omdat ik niet uit eten ging met ze in de lockdown 🙄), en dat wordt momenteel dus gevoed omdat mijn kinderen compleet ontsporen omdat ze onbeschoft zijn tegen hem.
En 2 weken geleden appte S H of ze op woensdagmiddag kwamen zwemmen, en ik heb nee gezegd. H heeft gewoon school op woensdagmiddag en volgt geen basisschoolrooster meer, en ze moesten boksen. En daarnaast, het valt buiten het ouderschapsplan van de weekenden en zij gaat niet over omgang. Ze heeft wel vaker van dat soort rare dingen, dat ze compleet onrealistische dingen suggereert zodat H wel moet zeggen dat ze dat niet mag van mij (bijvoorbeeld even fietsen naar iets wat 30km verderop ligt). Of dat ze op zondagavond appt wat ze gedaan hebben in het weekend, en als het dan niet interessant is krijg ik maandagochtend gezeik dat ik niet genoeg onderneem met de kinderen en ze verwaarloos.
Maar ik heb toen met dat zwemmen op woensdagmiddag dus nee gezegd, dus ik zal er ook wel achter zitten dat ze niet meer mogen logeren.. 🤷♀️
Het maakt niet uit wat ik doe of zeg, in hun ogen doe ik het toch fout en ben ik een shit moeder, en zij doen niks fout. Het is onmogelijk dat de kinderen zélf boos zijn, daar moet wel ouderverstoting van mij achter zitten.
En ik weet dat het veel meer over hen zegt dan over mij, maar ik trek het even niet meer om continu beschuldigd te worden en de grond in gestampt te worden.
Het gedoe met H, de school van I, het doet mij óók pijn. Ik voel me al shit en falen. En ik word wekelijks weer uitgemaakt voor vanalles en nogwat, en ik trék het gewoon even niet meer 😥