Was natuurlijk niet van de één op de andere dag zo 😉 maar heb wel echt geleerd dat als je er zelf relaxed in staat, dat de kinderen ten goede komt.
Moederdag waren ze bij hun vader. Nou en? Het is toch iedere dag Moederdag, want ik heb de leukste kinderen van de wereld en ze mochten zelf een andere dag uitkiezen. Gelijk een hilarische situatie, want het werd een vrijdagavond en ze gingen voor me koken.
Dolfijn als jou kinderen de keuze zouden krijgen zouden ze dan nog gaan naar hem of?
Zoon (11) wel. Er zijn bij ex geen regels, hij mag de hele dag op zijn PS4 en mobiel en eet daar alleen maar lekker dingen, cola, etc.
Dochter wisselt enorm. Ze gaat zich steeds meer afzetten (bij mij thuis) en gaat natuurlijk liever met vriendinnen op pas ipv de hele dag bij haar vader op de bank hangen. Toch blijft het haar vader... bijzonder iets zo'n loyaliteitsconflict.
Dolfijn Wij gaan straks op vakantie en daarna ga ik hem uitnodigen voor een gesprek met zijn vrouw, want de stress die hij afgeeft aan zoon is heel ongezond.
Heb je het idee dat het gesprek je zoon iets gaat brengen? Begrijpt zijn vrouw het wel of heb je daar nog helemaal geen contact mee?