[verwijderd] knap gedaan!
Het lastige exen-topic
[verwijderd] heel knap van je! Like voor de mentale steun.
[verwijderd] je mag trots op jezelf wezen, dit was vast een heel moeilijk mailtje om te versturen.
[verwijderd]
Dankjewel voor de support dames! Ik heb maar niet afgewacht en gelijk actie ondernomen. Tot nu toe overigens nog geen reactie.
[verwijderd] wat knap van je... zenuwslopend dit. Wel fijn dat je een advocaat hebt gevonden die je hierbij goed kan adviseren.
[verwijderd] Goed gedaan!
[verwijderd]
Ansji ja dat is lastig, wat vind jou ex ervan?
Laat hij zijn oren hangen naar haar of heeft die maling eraan?
[verwijderd]
Spannend! Wel heel goed van je, ben erg benieuwd of die wat van zich laat horen.
[verwijderd] Pfff jeetje wat zenuwslopend zeg! Ik hoop voor je dat hij niet of positief reageert...
[verwijderd]
[verwijderd] ongelofelijk zeg, wat een eikel
Niet gek laten maken door die uitspraak hoor, hij is toch echt zelf verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag!
Ansji We doen onze scheiding gewoon op onze manier, wat zij er ook van vind.
En gelijk heb je! Waar bemoeid ze zich mee?
Maar inderdaad, wat @[verwijderd] ook zegt, misschien een keer het gesprek aan gaan?
@[verwijderd] goed bezig! Ben benieuwd of hij gaat reageren..
Ansji Ze is nogal dominant. Ik ben dat totaal niet en begin me af te vragen of dat is wat mijn ex gemist heeft in ons huwelijk.
De meeste mannen kunnen wat assertiviteit van een vrouw stiekem wel waarderen hoor. Denk dat er veel zijn die het niet hardop zullen toegeven maar volgens mij zit er wel een kern van waarheid in dat mannen eigenlijk een bitch willen.
Ansji Sinds onze ontmoeting heb ik bij haar volgens mij wel de stempel "gevaarlijk" gekregen volgens mij. Ze doet erg haar best om mijn ex te binden en vind het volgens mij niet prettig dat wij nog zo goed met elkaar omgaan. Valt wat voor te zeggen natuurlijk. Er zijn namelijk nog wederzijdse gevoelens.
Dat heeft ze dan op zich goed ingeschat toch? Al zal het claimen waarschijnlijk zich tegen haar gaan keren. Daar zal ze zelf achter moet komen. En misschien voelt ze ergens ook wel aan dat je ex niet dolverliefd op haar is, zoals hij aan jou toegegeven heeft...
Verder inderdaad op je strepen blijven staan hoor! Dat ze zich gaat bemoeien met welke spullen je ex uit het huis meeneemt, kom nou! Daar zou ik ook echt totaal niet van gediend zijn en dat ook zo mededelen. Waar bemoeid ze zich mee.
- Bijgewerkt
iMoeder De meeste mannen kunnen wat assertiviteit van een vrouw stiekem wel waarderen hoor. Denk dat er veel zijn die het niet hardop zullen toegeven maar volgens mij zit er wel een kern van waarheid in dat mannen eigenlijk een bitch willen.
Klopt! En in het begin van onze relatie was ik ook best assertief. Maar in de loop der jaren werd dat nota bene door hem steeds meer de kop ingedrukt. Overigens is dat gelukkig bijna zo goed als terug. Erg dominant zal ik nooit worden, dat zit er niet in, maar wel een gezonde dosis assertiviteit.
Ik heb al met mijn ex besproken hoe ver hij van plan is om zich te laten lijden door zijn vriendin. Hij zegt zelf op tijd de rem in te trappen. En dat zie ik ook wel.
Verder heb ik zijn vriendin gisteren nog een berichtje gestuurd over de leuke kleertjes die ze had gekocht. Ik kreeg gelijk terug of ik dat niet erg vond dat ze af en toe wat koopt en nog wat dingen waaruit haar onzekerheid ook wel spreekt. Het is geen boe vrouw en dat ben ik ook niet
Ex heeft een nieuwe vrouw leren kennen, ok prima. Hij vertelde dat, dus ik zeg, leuk voor je etc.
‘Ja ze is heel leuk. Maar ja, ze is niet jij.’
Omfg. Ik wil die man af en toe gewoon op zn bek slaan!! Laat me nou gvd eens een keer met rust met je avances.
[verwijderd]
iMoeder O wat irritant! Zo voel je je nooit helemaal vrij.
iMoeder Wat is dat toch met mannen?
Mijn ex sprak zoveel met zijn vriendin over mij dat ze mij op fb benaderde en een maand later vroeg ze aan mij waar ze het beste konden skiën want ze wilde hem zo graag verrassen. Ik had die vent al 7 jaar niet gesproken en gezien.
Toen heb ik gezegd dat als ik zou vertellen waar ze het ‘beste’ konden skiën ze het cadeautje ook maar namens mij moest geven. Koekoek.
Ik krijg het heel erg benauwd als hij zo doet. Ga dus weer opnieuw afstand nemen, en hopen dat er zo min mogelijk dingen met de kinderen zijn waar we het over moeten hebben.
[verwijderd]
Oh ja daar zou ik ook niet tegen kunnen..
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Hier kreeg ik gisteren om 1300 een appje van ex, ja ik word net wakker kom zo..
Heb hem aangesproken en gezegd als die zijn eigen plan blijft trekken prima maar dan zijn zoon en ik samen die dag weg.
Zijn reactie, je weet toch dat ik laat slaap in het weekend zeur niet. Waarop ik nog een keer zei dat dat zijn probleem is, en dat het de laatste keer is dat we braaf zitten te wachten... dat zullen we nog wel eens zien zei meneer
Dat kinderlijke gedrag bah!
[verwijderd] goed zo!!