Oke hier verder is prima😃
Ik zal even kopiëren en plakken..
Ik heb jaren lang weinig kamerplanten gehad, puur door die monsters van een katten van mij die alles kapot vraten😒
Plantjes in de vensterbank lukt niet, die worden eruit gekinkelt als de dikke harige staarten langszwiepen.
Sinds we een groot tv meubel hebben gemaakt ( en nogsteeds onze kleine tv🤣) staat het daar helemaal vol met van alles. Voornamelijk giftig, eerst lette ik juist op dat het niet giftig was, maar ik kwam we bij toeval achter dat ze giftig vaker wel met rust laten.
🙃laat ze maar lije
Nu de planten en ik eindelijk in de flow zitten ben ik steeds vaker bezig met baby's spotten. De pannekoekenplant heeft al vaak baby's die ik bvb wggeef aan vrienden en ook de bananenplant doet het goed.
Zo rol ik nu ook in het beginnende stekken.
Ik zou mijn stippen begonia en de monstera ook graag gaan stekken op reageerbuisjes.
Ik zag dat mijn aangevreten (inmiddels geredde,hoog op de koelkast).. graslelie? Ook al een kleintje eraan heeft zitten, dus die wil ik ook proberen over te zetten.
En ik heb een stengel van mijn aloë te drogen liggen die ik wil proberen te stekken..