[verwijderd]
Peuterpraat
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Miek89 Nog even uitleggen dat ie gewoon net zo hard moet slaan als ie zijn vriendje zou slaan!
Edit: rn dan ook nog uitleggen dat ie zijn vriendje niet mag slaan! Het is me wat, dat opvoeden!
[verwijderd] ja 't is af en toe behoorlijk ingewikkeld, dat opvoeden
Mijn oudste sloeg ook niet terug. Dus toen ik het zat was gezegd dat ze terug mocht slaan. Alleen nu is het best lastig om dat weer terug te draaien. Ze weet dat het niet de bedoeling is, maar laat niet over zich heen lopen. Dus vechten de dames elkaar nog steeds de kamer uit.
Ik zou dat even in je achterhoofd houden..
Veeeeel eten, sagrijnig en wwer telkens wakker snachts.... wat zal zijn koppie aan het voorbereiden zijn....
[verwijderd]
Toch6 update!
Hier is de peuter ook alweer wakker sinds 3u30 vanmorgen. Hij vreet sinds 2 dagen ook weer als een bouwvakker.
Zijn vorige update is nog niet eens zo heel lang geleden.. iets van 2 weken of zo.
[verwijderd] ja ben benieuwd welk stukje een update krijgt!
[verwijderd] sinds 3.30?! Ik zou gek worden. Gaat hij dan nog in de middag naar bed?
[verwijderd]
Ysabella nope
[verwijderd] aaah ben benieuwd!
maar 3.30... das onmenselijk!
Hier bunkert er eentje ook, slaapt onrustig, snel van de leg... zal mij ook benieuwen.
Er hangt duidelijk iets in de lucht
[verwijderd]
Koekie83 Het is gelukkig niet vaak hoor. Een paar nachten om de paar weken. Vaak hangt het samen met een ontwikkeling, maar soms is het ook gewoon random (misschien heeft het te maken met zijn ASS, geen idee). We zijn er ondertussen aan gewend .. gelukkig .. of helaas
[verwijderd] Wat doe je dan van 3:30 βs ochtends tot het een beetje een schappelijke tijd is? Oprecht benieuwd.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Koekie83 niets. Soms dan blijft hij rustig in zijn kamer, soms dan wil hij eruit. Als hij herrie begint te maken (zingen, luid praten, spelen) dan gaat 1 van ons bij hem op de kamer om hem een beetje rustig te houden. Diegene blijft dan ook wakker totdat hij in slaap valt. De ander kan wel ongeveer slapen.
Toevoeging: Soms dan valt hij na een uurtje in slaap, soms na 2 uur, soms helemaal niet. Vannacht was het helemaal niet. Maar meestal valt hij rond een uurtje of 5/half 6 wel in slaap en slaapt dan vaak tot 8u.
[verwijderd]
[verwijderd] update
[verwijderd] oh okΓ©. Ik dacht dat je dan al met hem op moest staan en de dag echt moest beginnen. Voorzag mβn eigen peuter al die dan om 3:30 zou willen knutselen ofzo
Maar goed, blijft een onmenselijke tijd
[verwijderd]
Koekie83 Dat zou hij vast graag willen maar dat gaat niet gebeuren natuurlijk
Hij heeft gisteren van 19u tot 6u geslapen. Dus da's beter