Ysabella Mijn zoon is eigenlijk precies hetzelfde. Had ook al een flinke voorsprong en nu nog steeds. Ik vond het wel belangrijk dat hij ook leert omgaan met mensen die hij niet zo mag. Met andere woorden, wat ik hem uitlegde is dat je niet iedereen aardig hoeft te vinden, maar je er soms wel mee om moet gaan, en het niet uit de weg gaat.
Belangrijk vind ik wel dat ik een goed gevoel heb bij mensen waar ik hem 'achter' laat. In ons geval zijn de leidsters fantastisch, vandaar dat dochter nu ook daar gaat. Lag het meer aan zoon die geen aansluiting vond bij de kindjes en het 'werk/speelaanbod.
Ik vind het goed dat N nu al soort van gemonitord wordt. Zo krijgt hij straks een eerlijke start op de basisschool zonder onzekerheden over zijn kunnen.
Zoon wordt volgende week 8 en gaan nu pas de onderzoeken in. Echt spijt dat ik het toch niet eerder heb gedaan, toch niet eerder mijn bedenkingen heb gedeeld. Maar ja ik wilde geen moeder zijn die meteen duidelijk wilde maken dat zoon enorm voor loopt. Ik dacht als het zo is, dan ziet school dat ook. En ja dat zagen ze ook maar ze kunnen hun vinger er niet op leggen. Dit resulteerde in 2,5 jaar kleuteren waarvan hij al 1,5 jaar kon lezen en ver kon rekenen. Wat weer resulteerde in extreme verveling en opvallend gedrag (niet agressief). Maar goed dat is een lang verhaal, te lang om dat nu hier neer te schrijven🤣🤣.
Anyways, goed dat jullie het nu alvast uitzoeken.