Ysabella Ja hoor N gaat nu bij alle auto’s stil staan om eerst te zeggen welk soort auto het is en om daarna de naam van de auto te spellen.😭😂 Voordat hij bedacht had dat dit een goed idee was liep hij er als een treinvaart langs ‘Skoda mama, bmw, mooie Volvo’ Nu moet helaas alles ook nog gespeld worden. 🤦🏼♀️
Miek89 Oh ik heb echt een terror peuter 🤐 alles wat oudste niet heeft gedaan doet hij er gewoon ff bij. Is ook totaal niet onder de indruk als ik hem toespreek. Time out werkt tot nu toe niet, hij is sneller in de kamer terug dan ik😏 En hij weet echt dat hij fout zit. Heb nu maar met de oudste afgesproken dat hij mag terug slaan als hij hem weer slaat. 't kind geeft van die venijnige tikken op je hoofd 🤐
[verwijderd] Miek89 Heb nu maar met de oudste afgesproken dat hij mag terug slaan als hij hem weer slaat. 't kind geeft van die venijnige tikken op je hoofd 🤐 Goed zo! Waarschijnlijk is dat de beste manier.
Louelle81 Miek89 Hier ook een oeuter die de terror geeft waar oudste een lieverdje was. Dubbel en dwars😫😫
Miek89 [verwijderd] ja denk het ook wel, moet alleen de oudste nog durven terug te slaan😅 vanochtend sloeg hij terug maar dat was zo zacht dat de jongste het meteen als een spelletje zag 🤔
[verwijderd] Miek89 Nog even uitleggen dat ie gewoon net zo hard moet slaan als ie zijn vriendje zou slaan! 😁👍🏻 Edit: rn dan ook nog uitleggen dat ie zijn vriendje niet mag slaan! 🤣🤣🤣 Het is me wat, dat opvoeden! 🙃
June Mijn oudste sloeg ook niet terug. Dus toen ik het zat was gezegd dat ze terug mocht slaan. Alleen nu is het best lastig om dat weer terug te draaien. Ze weet dat het niet de bedoeling is, maar laat niet over zich heen lopen. Dus vechten de dames elkaar nog steeds de kamer uit. Ik zou dat even in je achterhoofd houden..
Miek89 June hm dat is inderdaad ook niet heel handig, dank voor de tip! Louelle81 echt verschrikkelijk soms hè! Je kan het beter andersom hebben 😅
Nescio June hier ook zo met de oudste en middelste. De jongste is bovendien nog dubbel zo hevig dus die knijpt/krabt/slaat haar zussen ook regelmatig. Ook kan ze heel venijnig aan je haar trekken. Tot nu werkt apart zetten, streng toespreken ed ook niet... En op school zijn het 3 brave meisjes.
Toch6 Veeeeel eten, sagrijnig en wwer telkens wakker snachts.... wat zal zijn koppie aan het voorbereiden zijn....
[verwijderd] Toch6 update! 😃 Hier is de peuter ook alweer wakker sinds 3u30 vanmorgen. Hij vreet sinds 2 dagen ook weer als een bouwvakker. Zijn vorige update is nog niet eens zo heel lang geleden.. iets van 2 weken of zo.
Koekie83 [verwijderd] aaah ben benieuwd! maar 3.30... das onmenselijk! Hier bunkert er eentje ook, slaapt onrustig, snel van de leg... zal mij ook benieuwen. Er hangt duidelijk iets in de lucht 😆
[verwijderd] Koekie83 Het is gelukkig niet vaak hoor. Een paar nachten om de paar weken. Vaak hangt het samen met een ontwikkeling, maar soms is het ook gewoon random (misschien heeft het te maken met zijn ASS, geen idee). We zijn er ondertussen aan gewend .. gelukkig .. of helaas 😛