Elsie89 hij slaapt helaas alleen in zijn eigen bed, en begint ook steeds vaker slaapjes over te slaan. Hij is bijna 3 nu. Met grote R deden we dat wel zo, ja. Die was net 2 en hij was super stipt met slaapjes en sliep echt mega diep. Kon je een kanon naast laten afgaan, hij werd nergens van wakker. Hij kreeg toen zijn gehoortest slapend, ideaal ja!
Ik zit zelf te denken om het misschien te vragen om het onder narcose te doen wanneer hij buisjes moet. Nog niet zeker of hij ze moet hoor, maar stel, misschien kunnen ze vooraf de operatie even snel testen? 😅